PTC wprowadza T-Mobile w Polsce
2011-05-20 11:40
Przeczytaj także: Apple iPhone w Europie
Wraz z wprowadzanymi zmianami sieć T-Mobile w Polsce zyska również nowe logo - "T" oraz hasło przewodnie "Chwile, które łączą", polską wersję hasła DT "Life is for sharing". Nastąpi też szereg zmian w działaniu firmy i w ofercie. W ciągu najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad 1000 salonów i sklepów sieci T-Mobile do standardów i wizualizacji tej marki na świecie. Z dniem 5 czerwca nastąpią też zmiany we wszystkich systemach wewnętrznych i zewnętrznych, zarówno tych widocznych, jak i niewidocznych dla klientów. Jednym z elementów tych zmian będzie uruchomienie nowej strony internetowej www.t-mobile.pl., na którą będą automatycznie przekierowywani internauci z dotychczasowej strony www.era.pl. Będą tam zamieszczone wszystkie informacje o produktach, usługach, technologiach, zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce, a także materiały związane z dotychczasową ofertą sieci Era. Zmienione zostaną firmowe adresy e-mail, ale dotychczasowe będą jeszcze obowiązywały równolegle przez pewien czas. Sukcesywnemu dostosowaniu do nowej marki ulegną też wszystkie materiały reklamowe i promocyjne.Jesteśmy dumni, że PTC staje się pełnoprawną częścią rodziny Deutsche Telekom, a marka T-Mobile już wkrótce pojawi się na polskim rynku. PTC jest drugą co do wielkości firmą w naszym europejskim portfolio, liderem mobilnych technologii i czołowym polskim pracodawcą, powiedział Roland Mahler, Chief Regional Officer Europe w Deutsche Telekom. Polski rynek telekomunikacyjny przedstawia olbrzymie możliwości dalszego korzystnego wzrostu - jest przecież największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej i nadal się rozwija.
Wraz z nową na polskim rynku, międzynarodową marką T-Mobile wprowadzamy jej globalne wartości: prostota, kompetencje i innowacyjność. Będą one przyświecać wszystkim naszym działaniom i wprowadzanym, nowym ofertom. Natomiast w naszym podejściu nie zmieni się to, co zawsze było naszą najmocniejszą stroną: jakość, obsługa klienta i profesjonalizm pracowników - podkreślił Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Sieć T-Mobile będzie oferować wszystkie dotychczas świadczone przez PTC pod marką Era usługi i produkty mobilne oraz stacjonarne, zarówno w systemie abonamentowymi, jak i przedpłaconym, dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Dlatego klienci PTC korzystający obecnie z usług sieci Era będą mogli bez żadnych przeszkód kontynuować swoje dotychczasowe umowy i jednocześnie korzystać z nowych promocji oferowanych przez T-Mobile.
Wprowadzenie sieci T-Mobile nie będzie niosło żadnych utrudnień dla klientów sieci i z ich punktu widzenia będzie całkowicie nieodczuwalne. Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone płynnie, bez przerw w świadczeniu usług i bez konieczności podejmowania przez nich jakichkolwiek działań i zostaną udostępnione dla wszystkich automatycznie. Nie zmienią się numery telefonów, ani sposób ich wybierania. Wszystkie produkty Ery dostępne dotychczas w punktach sprzedaży pozostają aktywne i zostanie na nich umieszczona specjalna naklejka potwierdzająca ten fakt. Stopniowo na rynku będą się pojawiały nowe produkty o niezmienionych funkcjonalnościach oznakowane T-Mobile.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl