Polscy konsumenci a zakupy grupowe
2011-06-08 12:21
Jak często kupujesz oferty grupowe? © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Zakupy grupowe zyskują popularność
fot. mat. prasowe
Jak często kupujesz oferty grupowe?
Prawie 1/3 konsumentów napotkała na problem podczas realizacji kuponu! Najczęściej wskazywanymi trudnościami były termin realizacji (prawie co drugi badany wskazał tę odpowiedź) oraz problem z rezerwacją (32%). Pozostałe problemy związane były z odbiorem usługi/towaru oraz utrudniony kontakt ze sprzedawcą. W obu przypadkach te niedogodności wskazało 20%.
fot. mat. prasowe
Czy miałeś/miałaś problemy przy realizacji kuponu?
fot. mat. prasowe
Jakie problemy miałeś/miałaś przy realizacji kuponu?
Z badania wynika również, że co piąty konsument nie czuł się traktowany podczas realizacji kuponu jak pełnowartościowy klient.
fot. mat. prasowe
- Czy podczas realizacji kuponu czułeś/czułaś, że jesteś traktowany/traktowana jak pełnowartościowy
3 na 4 konsumentów deklaruje chęć skorzystania z usługi za 100% ceny, o ile są zadowoleni z wykorzystanego wcześniej kuponu, natomiast 63% choć raz rzeczywiście wróciło bez kuponu.
fot. mat. prasowe
Jeśli jesteś zadowolony/zadowolona z wykorzystanego kuponu, czy jesteś skłonny/skłonna skorzystać po
fot. mat. prasowe
Czy chociaż raz wróciłeś bez promocji do miejsca, w którym zrealizowałeś kupon?
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl