eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolscy konsumenci a zakupy grupowe

Polscy konsumenci a zakupy grupowe

2011-06-08 12:21

Przeczytaj także: Zakupy grupowe zyskują popularność


Niemal wszyscy badani, bo aż 95%, stwierdziło, że choć raz polecili swoim znajomym usługę lub produkt, który kupili w serwisie zakupów grupowych.

fot. mat. prasowe

Czy kiedykolwiek poleciłeś/poleciłaś swoim znajomym usługę lub produkt, które kupiłeś/kupiłaś w serw

Czy kiedykolwiek poleciłeś/poleciłaś swoim znajomym usługę lub produkt, które kupiłeś/kupiłaś w serwisie zakupów grupowych?


Prawie 60% ankietowanych wolałoby realizować kupon w formie mobilnej (np. telefon komórkowy) niż w formie drukowanej. Warto zwrócić uwagę, że nie wszystkie serwisy oferują taką możliwość.

fot. mat. prasowe

Wolisz realizować kupon w formie drukowanej, czy w formie mobilnej (np. za pomocą telefonu komórkowe

Wolisz realizować kupon w formie drukowanej, czy w formie mobilnej (np. za pomocą telefonu komórkowego)?


Spośród 16 podanych kategorii tematycznych użytkownicy mieli zaznaczyć 3 najbardziej pożądane. Najczęściej wskazywane były: „Kultura i rozrywka” – 65%, „Kursy i szkolenia” – 59%, „Restauracje i kawiarnie” – 57%, „Zdrowie i uroda” – 53%, „Turystyka i hotele” – 42%.

Z najmniejszym zainteresowaniem spotkały się: „Nieruchomości”, „Muzyka i instrumenty”, „Zwierzęta”, „Motoryzacja” czy „Odzież”.

fot. mat. prasowe

Wybierz maksymalnie 3 najbardziej pożądane kategorie ofert zakupów grupowych

Wybierz maksymalnie 3 najbardziej pożądane kategorie ofert zakupów grupowych


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: