Polscy konsumenci a zakupy grupowe
2011-06-08 12:21
Przeczytaj także: Zakupy grupowe zyskują popularność
Niemal wszyscy badani, bo aż 95%, stwierdziło, że choć raz polecili swoim znajomym usługę lub produkt, który kupili w serwisie zakupów grupowych.
fot. mat. prasowe
Czy kiedykolwiek poleciłeś/poleciłaś swoim znajomym usługę lub produkt, które kupiłeś/kupiłaś w serw
Prawie 60% ankietowanych wolałoby realizować kupon w formie mobilnej (np. telefon komórkowy) niż w formie drukowanej. Warto zwrócić uwagę, że nie wszystkie serwisy oferują taką możliwość.
fot. mat. prasowe
Wolisz realizować kupon w formie drukowanej, czy w formie mobilnej (np. za pomocą telefonu komórkowe
Spośród 16 podanych kategorii tematycznych użytkownicy mieli zaznaczyć 3 najbardziej pożądane. Najczęściej wskazywane były: „Kultura i rozrywka” – 65%, „Kursy i szkolenia” – 59%, „Restauracje i kawiarnie” – 57%, „Zdrowie i uroda” – 53%, „Turystyka i hotele” – 42%.
Z najmniejszym zainteresowaniem spotkały się: „Nieruchomości”, „Muzyka i instrumenty”, „Zwierzęta”, „Motoryzacja” czy „Odzież”.
fot. mat. prasowe
Wybierz maksymalnie 3 najbardziej pożądane kategorie ofert zakupów grupowych
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl