Lepsze wyniki Interia.pl
2004-12-14 00:22
Przeczytaj także: INTERIA.PL utrzymuje wzrost
Gotówkowe przychody INTERIA.PL ze sprzedaży reklamy w listopadzie 2004 r. były o 121% wyższe od przychodów z tego samego tytułu w listopadzie ubiegłego roku. Jeszcze wyższa, niż w przypadku tylko reklamy, była dynamika wzrostu wszystkich przychodów gotówkowych portalu. W listopadzie br. przychody te były o 141% wyższe od osiągniętych w listopadzie 2003 r.- Wyniki INTERIA.PL są efektem konsekwentnej realizacji przyjętej przez Zarząd strategii działania, nakierowanej na szybki organiczny wzrost portalu - komentuje sukcesy spółki Jacek Pasławski, Prezes Zarządu. - Jestem szczególnie zadowolony mogąc odnieść nasze dane o przychodach do danych publikowanych przez naszą bezpośrednią konkurencję i widzę, że rośniemy zdecydowanie szybciej oraz powiększamy udział w rynku.
W listopadzie INTERIA.PL udostępniła szereg nowości m.in. wprowadziła w interfejsie WWW kont e-mail funkcjonalność zbliżoną do popularnych programów pocztowych. Zbiór serwisów e-commerce portalu rozszerzył się również o witrynę umożliwiającą dobór i zakup przez Internet opon samochodowych.
Na serwerach emisyjnych pojawiła się też gruntownie zmodernizowana i odświeżona graficznie wersja serwisu Muzyka, w której struktura nawigacyjna serwisu została usprawniona i dostosowana do wymagań multimedialnego kierunku rozwoju portalu. W INTERIA.PL udostępniony został też serwis poświęcony plebiscytowi na Przebój Roku, w którym po raz pierwszy w dotychczasowej historii akcji można nie tylko posłuchać nominowanych piosenek, ale również obejrzeć ich teledyski.
Z początkiem grudnia INTERIA.PL uruchomiła sklep z muzyką online. Udostępniona platforma pozwala na sprzedaż muzyki w całości przez Internet, tworząc tym samym na polskim rynku nowy kanał dystrybucji nagrań. W momencie inauguracji działalności w sklepie zakupić można było około 2 tysięcy utworów. Wkrótce repertuar ma zostać wzbogacony zasobami dużych wytwórni muzycznych.
Według badania NetTrack instytutu SMG/KRC w trzecim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej portalu w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 55% a znajomość wspomagana marki wyniosła 78%. Zgodnie z audytem oglądalności stron internetowych systemem gemiusTraffic w listopadzie portal INTERIA.PL odwiedziło 8,2 mln unikalnych użytkowników, którzy powracali na strony portalu 47,6 mln razy w ciągu miesiąca i spędzali na stronach portalu średnio 1 godzinę 22 minuty. W porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku oznacza to wzrost liczby unikalnych użytkowników portalu o 39,3%.
![Interia z zyskiem netto [© Syda Productions - Fotolia.com] Interia z zyskiem netto](https://s3.egospodarka.pl/grafika/Interia-pl/Interia-z-zyskiem-netto-d8i3B3.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl