Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
2011-07-06 13:31
Przeczytaj także: Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011
Największe przetargi pierwszej połowy tego roku
Przetarg o największej wartości ogłosiła Polska Organizacja Turystyczna. Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów na rynku niemieckim, francuskim i brytyjskim: prasy, Internetu, reklamy zewnętrznej i reklamy. Wartość tego przetargu to ponad 36 mln złotych. To zamówienie publiczne wygrała firma Arena Media Communications. Kolejne firmy, które ogłosiły zamówienia publiczne na najwyższe kwoty to: Telewizja Polska SA – ponad 13,5 mln złotych oraz Fundacja Informatyki i Zarządzania – 6,25 mln zł.
fot. mat. prasowe
Kto wygrywał przetargi w branży reklamowej w pierwszej połowie 2011 r.?
Wg danych zebranych przez specjalistów z najczęściej w wynikach wygranych przetargów pojawiała się firma GM Gadgets Grzegorz Majewski z Olsztyna. Zwyciężyła ona aż w 26 z postępowaniach na łączną kwotę ponad 868 tys. złotych. 17 przetargów w pierwszym semestrze wygrała Agencja Reklamowa Cieślik Studio L Sp. J. z Krakowa. 3 przedsiębiorstwa wygrały po 11 postępowań przetargowych w rozstrzygniętych w pierwszym semestrze tego roku.
fot. mat. prasowe
Przetargi na największą kwotę w sumie wygrała firma Arena Media Comunications.
Przedsiębiorstwo zrealizuje zlecenia warte w sumie ponad 36 milionów złotych. Kolejne firmy, które wystawią faktury na najwyższe kwoty to Maxus Sp. z o.o. oraz Mobile MS Michał Stefański.
fot. mat. prasowe
Informacje o badaniu
Przeanalizowano prawie 1000 wyników postępowań przetargowych na usługi reklamowe oraz przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na kwotę ponad 220 mln złotych. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
1 2
oprac. : Kamila Urbańska / eGospodarka.pl