Artykuły remontowo-budowlane w Internecie
2011-08-13 00:20
TOP 10 kategorii © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branża budowlana w e-commerce
fot. mat. prasowe
TOP 10 kategorii
Przyrost oglądalności w najpopularniejszych kategoriach remontowych w połowie wakacji wyniósł od 35 do 300%. Wygląda na to, że lato to moment generalnych renowacji polskich domów i mieszkań. Z analiz Okazje.info wynika, że absolutnym hitem tegorocznego sezonu okazały się farby marek Beckers, Dulux i Jedynka, których poziom oglądalności wzrósł nawet o 1500%. Znaczenie wzrosła liczba wyświetleń ofert w kategorii płyty budowlane - o 319,2%. Zaraz za nimi uplasowały się kategorie: cegły i pustaki - wzrost o 141,6% oraz farby i lakiery - o 108,7%.
fot. mat. prasowe
Meble - najpopularniejsze kategorie
Nie bez znaczenia pozostaje jakość materiałów kupowanych na potrzeby remontu. Polacy coraz częściej stawiają na sprawdzone marki, takie jak Forte, Black Red White, Cersanit, Dulux czy Dekoral. Dane zebrane w raporcie pokazują, że w całej kategorii Dom i Ogród co 10 Internauta wybiera produkty na podstawie nazwy producenta, natomiast w kategoriach typu farby i lakiery – nawet co trzeci użytkownik. Internauci pamiętają również o rozsądnych cenach. - Porównywarka cen pomaga w znajdowaniu najlepszych ofert w atrakcyjnych cenach. Nie dziwi w związku z tym, że w wakacje coraz częściej obok nazw kategorii remontowych w wyszukiwarkę wpisywane było słowo „tanie”. Na przełomie czerwca i lipca tanich płytek podłogowych poszukiwało o 140% Internatów więcej niż miesiąc wcześniej. O tanie panele podłogowe pytało 87% z nich a o drzwi wewnętrzne – 66% - dodaje Magdalena Zasuń.
fot. mat. prasowe
Farby i tapety - top producenci
fot. mat. prasowe
Materiały remontowo-budowlane - top producenci
fot. mat. prasowe
Ogrzewanie - top producenci
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl