Plus Mailbox
2011-08-22 12:53
Plus Mailbox © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Plus wprowadza usługę iPlus mailbox
fot. mat. prasowe
Plus Mailbox
Usługa umożliwia m.in. pracę grupową oraz współdzielenie takich zasobów pocztowych jak kontakty, zadania, notatki czy foldery publiczne.
Usługa Plus Mailbox przeznaczona jest dla firm działających w rozproszonych strukturach przedstawicieli handlowych i korzystających z telepracy.
Proponowane przez sieć Plus rozwiązanie gwarantuje:
- brak konieczności dokonywania kosztowej inwestycji początkowej w infrastrukturę pocztową,
- bardzo niski koszt utrzymania oraz przewidywalność przyszłych kosztów,
- natychmiastową dostępność usługi pocztowej – bez długotrwałego procesu wdrożenia,
- elastyczność w zakresie zwiększania i zmniejszania liczby wykorzystywanych skrzynek e-mail, co przekłada się na pełną kontrolę kosztów,
- pełny, mobilny dostęp do informacji z dowolnego miejsca,
- system pocztowy wykorzystujący Microsoft Exchange Server i oprogramowanie Microsoft Outlook
- dobra jakość usług,
- bezpieczny dostęp do informacji wraz z ochroną antywirusową oraz antyspamową.
Dostępne są trzy rodzaje usługi:
- Plus Mailbox – pojedyncza skrzynka dostępna na komputerze z podłączeniem do Internetu.
- Plus Mailbox BlackBerry – skrzynka dostępna na komputerze z podłączeniem do Internetu oraz możliwością synchronizacji na terminalach BlackBerry.
- Plus Mailbox ActiveSync – skrzynka dostępna na komputerze z podłączeniem do Internetu oraz na urządzeniach mobilnych obsługujących technologię ActiveSync. W usłudze pakiet transmisji danych iPlus 1GB.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl