Darmowy Internet za reklamy w Mova
2011-08-24 09:41
Przeczytaj także: Internet Era z nowym laptopem
„Takiej formy dostępu do Internetu z telefonu, nawet przy zerowym stanie konta, nie oferuje żaden inny operator na świecie” - mówi Tomasz Gniewek, Dyrektor Zarządzający CP Telecom Sp. z o.o., właściciela telefonii Mova i FreeM.Usługa skierowana jest przede wszystkim do użytkowników serwisów informacyjnych i społecznościowych. Dostęp do Facebooka, Naszej Klasy oraz wszystkich innych serwisów odbywa się teraz zupełnie za darmo, bez konieczności aktywowania pakietów internetowych lub kupowania dodatkowych usług. Wystarczy zmienić ustawienia na karcie SIM Mova: rodzaj transmisji -Internet -APN: freedata.pl. Przy pierwszym korzystaniu z usługi niezbędna jest akceptacja warunków korzystania z niej. Następnie abonent ogląda 2-4 ekranów z ofertami i korzysta z Internetu przez 30 minut lub do 500 kB transferu danych. Ponownie 2-4 ekranów z ofertami i znów korzysta z Internetu w telefonie.
„CP Telecom potwierdza ciągły rozwój swoich usług i dopasowywanie ich do potrzeb swoich klientów. Nowa usługa daje możliwości dotarcia z ofertą do konkretnych klientów, gwarantując jednocześnie pełną interakcję. Precyzyjne adresowanie ofert przyniesie niewątpliwe korzyści zarówno reklamodawcom, jak i odbiorcom ofert” – mówi Tomasz Gniewek, Dyrektor Zarządzający CP Telecom, właściciela telefonii Mova.
Wprowadzenie oferty wiąże się z prezentacją nowej linii materiałów marketingowych, przy których tworzeniu oparliśmy się na naturalnych żywiołach. Materiały zostaną wprowadzone do sklepów Carrefour na przełomie sierpnia i września.
Niezmiennie telefonia Mova ma specjalne oferty dla stałych klientów, którzy regularnie korzystają z karty Rodziynka. We wszystkich sklepach Carrefour Market oraz wybranych hipermarketach objętych programem Rodzinka, można otrzymywać minuty na darmowe rozmowy za zakupy z kartą Rodzinka. Wystarczy zarejestrować numer Mova w programie Rodzinka. Od tej pory system automatycznie kojarzy klienta programu Rodzinka do numeru telefonu Mova i automatycznie doładowuje minuty na konto po każdych zakupach. Procent klientów programu Rodzinka wykorzystujących nagrody w postaci minut stale rośnie.
oprac. : Kamila Urbańska / eGospodarka.pl