Ogłoszenia do gazet online
2005-01-10 13:42
Firma Dialcom24 z Poznania uruchomiła Internetowe Biuro Ogłoszeń BOX24. Serwis umożliwia Internautom umieszczenie ogłoszenia w wybranych czasopismach i dziennikach w Polsce (w wydaniach papierowych) w wygodny sposób z miejsca pracy lub z domu poprzez Internet.
Przeczytaj także: Motoogłoszenia za złotówkę
Serwis BOX24 nalicza opłatę za ogłoszenie oraz od razu umożliwia jej pobieranie poprzez Internet z:- Karty płatniczej;
- Bankowego przelewu internetowego (aktualnie obsługiwane są w trybie natychmiastowym banki: Bank Inteligo, mBank, Bank Zachodni WBK, Bank BPH, Bank ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Bank PKO S.A., Citibank, Bank BGŻ, Bank Millenium) ;
- Wcześniej dokonanej przedpłaty na konto bankowe serwisu (w dowolny inny sposób).
Zapłata przez Internet realizowana są poprzez moduł płatności PRZELEWY24, także autorstwa tej spółki.
Ceny ogłoszeń w serwisie BOX24 są takie same jak w redakcyjnych biurach ogłoszeń poszczególnych czasopism.
Serwis umożliwia nie tylko zredagowanie i przekazanie do publikacji nowego ogłoszenia, ale zwiększa wygodę ogłoszeniodawców oferując im ponadto:
- Ponowienie poprzedniego ogłoszenia w nowych terminach;
- Zredagowanie nowego ogłoszenia na podstawie modyfikacji poprzedniego;
- Zbieranie i udostępnianie ogłoszeniodawcy pisemnych ofert do ogłoszenia.
Ogłoszeniodawca wybiera na stronach serwisu BOX24 czasopismo, rubryki, dopuszczalne formy i treść ogłoszenia a następnie terminy publikacji. Serwis prezentuje przybliżony wygląd ogłoszenia a także na bieżąco nalicza należność za publikację. Sformułowane i opłacone w serwisie BOX24 ogłoszenia kierowane są do personelu serwisu, który odpowiada ogłoszeniodawcy, czy ogłoszenie spełnia wszystkie wymogi formalne i prawne oraz czy zostało przekazane do wybranych czasopism.
Spółka DialCom24 jest także projektantem i właścicielem serwisu internetowego BILETY24 (www.bilety24.pl), który od dwóch lata sprzedaje (nie mylić z rezerwacją) bilety do poznańskich kin poprzez Internet.
Przeczytaj także:
Mieszkanie na sprzedaż: czy warto promować ogłoszenie?
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl