WOŚP - rekord oglądalności
2005-01-11 13:58
XIII finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to niekwestionowany rekord oglądalności witryny Fundacji. Jak pokazały wyniki badania gemiusTraffic, 9 stycznia 2005 roku serwis odwiedziło ponad 271 tys. unikalnych użytkowników. Niesamowity jest równocześnie wynik dotyczący liczby wykonanych na stronie odsłon - ponad 6 milionów odsłon jednego dnia.
Przeczytaj także: Internetowe aukcje WOŚP nabierają tempa
Z pewnością wpływ na ten stan rzeczy miała silna promocja witryny, prowadzona w telewizji i radio. Internet był podstawowym kanałem komunikacji w trakcie imprezy - spędzając czas na witrynie internauta wiedział na bieżąco, jak akcja przebiega w Polsce i za granicą. Każdy użytkownik na wirtualne uczestnictwo w Finale poświęcił prawie 10 min.Największą oglądalność, mierzoną liczbą unikalnych użytkowników, odnotowano w części witryny Aukcje. Z możliwością zapoznania się z przedmiotami wystawionymi do licytacji zapoznało się 180 582 unikalnych użytkowników.
Ponad 14 tys. użytkowników z witryną Fundacji połączyło się z zagranicy, przy czym największy odsetek – nieco ponad 50 proc. - stanowili łączący się z Europy (bez Polski), a prawie 30 proc. z Ameryki Północnej. Wśród internautów łączących się z Polski największą 20,1 proc. grupę stanowili użytkownicy z Mazowsza i ze Śląska (14,4 proc.).
Przeczytaj także:
Polacy wspierają 30. finał WOŚP mimo pandemii
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl