Królik Nesquika w internecie
2005-01-14 00:01
Zwiedzanie domku na drzewie zafundowali najmłodszym internautom autorzy strony Nesquik. Serwis powstał z myślą o obecnych i przyszłych konsumentach tej popularnej marki kakao, należącej do Nestlé.
Głównym bohaterem strony jest znany z opakowań produktów królik Quicky. Zachęca on dzieci do eksponowania swojego interaktywnego domku na drzewie, gdzie czeka na nie mnóstwo atrakcji, takich jak interaktywny album na naklejki, muzyczny mikser, gry czy konkursy. "Elementy te zostały tak dobrane, aby odpowiadały zainteresowaniom dzieci w wieku od 6 do 10 lat, a ich celem jest maksymalne zaangażowanie i wciągnięcie do zabawy. Strona jest kolorowa, żywa i bardzo atrakcyjna wizualnie, a całość reprezentuje podstawowe atrybuty marki, czyli zabawę, radość, przygodę" - mówi Agnieszka Strzyżewska, Brand Manager marki Nesquik.
Strona Nesquika wpisuje się w ogólną strategię budowania bazy lojalnych konsumentów marki. Cała platforma internetowa Nesquik, czyli layouty oraz system zarządzania treścią, zostały zaprojektowane i stworzone przez agencję Zentropy Partners w Londynie. Rozbudowa o kolejne serwisy lokalne oraz zarządzanie nimi odbywa się również centralnie, ale przy wsparciu lokalnych agencji interaktywnych. Taka polityka umożliwia pracę nad jednolitym wizerunkiem marki na wszystkich rynkach oraz spójną komunikację globalnych projektów, jak np. promocja ze Shrekiem.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl