Analitycy agencji interaktywnej Autentika przygotowali raport, w którym ocenili serwisy www komitetów wyborczych pod kątem ich przyjazności dla wyborcy. Najlepiej wypadły PO i PJN. Najsłabiej PSL i Ruch Poparcia Palikota.
Przeczytaj także: Partie polityczne a e-mail marketing
fot. mat. prasowe
"Wyborcy mają prawo oczekiwać od swoich potencjalnych przedstawicieli politycznych tego, by serwisem internetowym pokazali, dlaczego są warci oddania na nich głosu. Strona komitetu wyborczego w swoich ogólnych założeniach przypomina rozbudowaną stronę produktową, na której trzeba w przejrzysty, ale jednocześnie dość efektowny sposób przekonać potencjalnego klienta (wyborcę), że właśnie ten produkt (ten kandydat) jest wart jego uwagi" - mówi Michał Celiński, dyrektor ds. strategii w Autentice.
fot. mat. prasowe
W raporcie „Wyborcza Walka Witryn” przeanalizowanych zostało 6 serwisów największych komitetów wyborczych. Najlepsze oceny otrzymały Platforma Obywatelska oraz Polska Jest Najważniejsza. Serwis PO zapunktował ogromną łatwością wyszukiwania informacji. Z kolei za duży plus serwisu internetowego PJN uznano jego przejrzystość. Tutaj warto również odnotować, że Komitet Wyborczy PJN jako jedyny udostępnia na swojej stronie listę źródeł finansowania kampanii.
fot. mat. prasowe
Przeczytaj także:
Czy powrót inflacji wpłynął na wyniki wyborów?
![Czy powrót inflacji wpłynął na wyniki wyborów? [© Gerd Altmann z Pixabay] Czy powrót inflacji wpłynął na wyniki wyborów?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/inflacja/Czy-powrot-inflacji-wplynal-na-wyniki-wyborow-259568-150x100crop.jpg)
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
wybory 2011, wybory, wybory parlamentarne, serwisy www, strony internetowe, wizerunek partii