Megapanel: serwisy tematyczne VII 2011
2011-09-22 13:35
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel VII 2011
SPORT
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego SPORT, VII 2011
W kategorii „Sport” na pierwszym miejscu Grupa Grupa Wirtualna Polska - Orange, na miejscu drugim Grupa Onet.pl, miejsce trzecie Grupa Gazeta.pl. Witryna meczyki.pl awansowała na pozycję 8 z 15. Na miejsce 14 z 11 spadła Grupa Eurosport. Grupa TVP spadła na miejsce 16 z 13. Z zestwienia wypadła witryna aktywni.pl, a jej 20 miejsce zajęła Grupa Polskapresse.
STYL ŻYCIA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego STYL ŻYCIA, VII 2011
W kategorii „Styl życia” na miejscu pierwszym Grupa Onet.pl. Na miejscu drugim Grupa O2.pl (awans z trzeciego), a na miejscu trzecim Grupa Wirtualna Polska – Orange (spadek z drugiego). Na miejscach 10 i 11 przetasowanie pomiędzy Grupą G+J Polska i Grupą We-dwoje.pl. Na miejscu 12 nienotowana w czerwcu Grupa Innovaweb. Grupa Murator spadła na miejsce 14 z 12. Na miejscu 17 nienotowana w poprzednim zestawieniu witryna wielkiezarcie.com. Z zestawienia wypadły: Grupa Money.pl i witryna rossnet.pl.
TURYSTYKA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego TURYSTYKA, VII 2011
W kategorii „Turystyka” w lipcowym zestawieniu na podium bez zmian. Pierwsze miejsce witryna rozklad-pkp.pl, miejsce drugie Grupa Onet.pl, a miejsce trzecie zajmuje Grupa Nocowanie.pl. Grupa Wirtualna Polska – Orange spadła na pozycję szóstą. Na miejscu 13 z 17 witryna aripadvisor.com. Witryna odleglosci.pl wypadła z zestawienia. Grupa G+J Polska spadła na pozycję 18 z 14. Na miejscach 19 i 20 uplasowały się nienotowane w czerwcu witryna spanie.pl oraz Grupa Tenet.
WYSZUKIWARKI I KATALOGI
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego WYSZUKIWARKI I KATALOGI, VII 2011
W kategorii „Wyszukiwarki i katalogi” na miejscu pierwszym Grupa Google z zasięgiem 98,99 proc., na miejscu drugim witryna ask.com z zasięgiem 20,54 proc., a na miejscu trzecim z zasięgiem 14,25 proc. Grupa Panorama Firm (spadek z drugiego). Grupa Allegro.pl z pozycji 10 wypadła całkowicie z tabeli. Grupa Money.pl spadła na miejsce 16 z 15. Na miejscach19 i 20 uplasowały się nienotowane w czerwcu Grupa Toplista.pl i witryna hotfrog.pl.
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl