Facebook - trendy IX 2011
2011-10-07 10:13
Podsumowanie. Wrzesień 2011 © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Polskie kobiety a fan page na Facebooku
fot. mat. prasowe
Podsumowanie. Wrzesień 2011
W oparciu o aktywności podejmowane przez fanów na stronach markowych możemy się dowiedzieć, iż we wrześniu Czesi i Polacy najczęściej komentowali wpisy umieszczone przez marki. Węgrzy i Rumuni najczęściej lajkowali treści markowe, natomiast Słowacy mieli największy odsetek spośród badanych krajów, postów umieszczanych na tablicach marek.
fot. mat. prasowe
Czechy. Top Brand Fanpages. Wrzesień 2011
Wśród najbardziej angażujących społeczności w regionie możemy wyodrębnić segment motoryzacyjny, który dominował w Czechach, Słowacji i Rumunii, społeczności kosmetyczne angażujące przede wszystkim Czechów i Słowaków, społeczności parentingowe i mediów kobiecych na Węgrzech czy marki produktów spożywczych w Rumunii.
fot. mat. prasowe
Polska. Top FMCG. Produkty Spożywcze Fanpages. Wrzesień 2011
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl