Facebook - trendy IX 2011
2011-10-07 10:13
Przeczytaj także: Polskie kobiety a fan page na Facebooku
W ramach badania Facebook.Trends analizowane są wpisy, które we wrześniu miały największy oddźwięk na facebook. W Polsce dominację Roberta M. przerwała decyzja o zakończeniu swojej obecności na tym portalu, dzięki czemu na pierwsze miejsce awansowały Demotywatory. Wśród najbardziej angażujących postów znalazły się demotywatory odwołujące się do rekordowej wygranej w Lotto, walka Tomasza Adamka czy posty umieszczane przez profil Niekryty Krytyk.
fot. mat. prasowe
Polska. Top Programy i seriale TV Fanpages. Wrzesień 2011
Wśród marek, najbardziej jakościowe wpisy umieszczały marki telekomunikacyjne (Serce i Rozum, Orange czy Play) oraz społeczności skupione wokół klubów sportowych.
fot. mat. prasowe
Polska a Europa Środkowo-Wschodnia. Wrzesień 2011
Podsumowując, wrzesień na polskim markowym facebook, to mniej aktywnych fanów (spadek -1,48%), a zarazem wyraźny wzrost w liczbie interakcji podejmowanych przez fanów (o 14,8% więcej postów, 11,9% komentarzy i 6,8% lajków).
fot. mat. prasowe
Hot on facebook, wrzesień 2011
1 2
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl