Wyniki hostingu home.pl 2004
2005-01-27 00:46
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Hosting home.pl - 50% wzrostu
Wartość sprzedaży usług home.pl wzrosła w ubiegłym roku o 48 proc. i wyniosła 9,85 mln zł. Spółka wykazała w tym czasie zysk brutto w wysokości 3,20 mln zł. Wynik ten uległ poprawie o 13 proc. w stosunku do 2003 roku. Utrzymanie dynamicznego wzrostu możliwe było dzięki wprowadzeniu nowej oferty usług hostingowych. Wpłynęło to korzystnie na sprzedaż serwerów wirtualnych (Business Server, Business Server Pro) oraz usług rejestracji i utrzymania domen internetowych.- Szacujemy, że w bieżącym roku wartość sprzedaży wzrośnie o 30-35 proc., znacznie poprawi się też rentowność spółki. Planujemy zaktywizować kanał partnerski i zwiększyć udział sprzedaży pośredniej. Analizujemy również możliwość wprowadzenia na rynek oferty pod nową marką, adresowanej do segmentu mikrofirm – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl
W lutym firma zmodyfikuje ofertę usług hostingowych dla klientów biznesowych. W 2 kwartale br. rozpocznie sprzedaż usług kolokacji we własnym centrum danych.
home.pl świadczy usługi dla blisko 70 tys. klientów. Utrzymuje ponad 11 tys. serwerów wirtualnych i 120 tys. kont poczty elektronicznej. Spółka zatrudnia 35 osób. W ubiegłym roku TUV Rheinland Polska przyznała jej certyfikat ISO 9001.
Przychody i zysk brutto (w mln zł):
fot. mat. prasowe
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl