Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
2011-11-24 12:23
Przeczytaj także: Jacy przedsiębiorcy w sektorze MSP?
fot. mat. prasowe
Korzystanie z internetu w firmie
Korzystanie z internetu w firmie
W 2012 r. organizatorzy akcji będą chcieli szczególnie pomóc przedsiębiorcom z miast organizujących Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, przede wszystkim z branż gastronomicznej, hotelarskiej i turystycznej oraz rozwinąć szkolenia związane z wykorzystaniem internetu do zwiększenia działalności eksportowej polskich firm.
Internetowa Rewolucja została ogłoszona w październiku 2009 r. W ramach akcji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu Internetu w swojej działalności. W drugim roku Internetowej Rewolucji do oferty narzędzi home.pl umożliwiających stworzenie firmowej strony WWW dołączyła platforma sklepowa Clik Shop pozwalająca w prostych krokach uruchomić sklep internetowy. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą zaistnieć w Internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc. Organizatorami akcji są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.
Dodatkowo Google, jako jeden z organizatorów Internetowej Rewolucji, nagrodził 10 miast z całej Polski, które odnotowały największy wzrost aktywności reklamowej lokalnych firm w sieci. Na liście znalazły się: Elbląg, Ruda Śląska, Zabrze, Białystok, Legnica, Krosno, Tarnów, Piaseczno, Siemianowice Śląskie i Gorzów Wielkopolski. Nagrody Google eMiasta zostały stworzone by pokazać i wynagrodzić te miasta, które są w ścisłej czołówce, jeśli chodzi o rozwój małych i średnich firm w internecie. Ich celem jest także pokazanie znaczenia Internetu w przyszłym rozwoju gospodarczym Polski.
Przeczytaj także:
Oferta banków powinna być zróżnicowana
![Oferta banków powinna być zróżnicowana [© SVLuma - Fotolia.com] Oferta banków powinna być zróżnicowana](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/sektor-msp/Oferta-bankow-powinna-byc-zroznicowana-139203-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl