eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPowierzchnie handlowe: mniejsze miasta z potencjałem

Powierzchnie handlowe: mniejsze miasta z potencjałem

2011-11-29 00:15

Przeczytaj także: Powierzchnie handlowe w Warszawie IV kw. 2011


Województwo łódzkie

Rynek nowoczesnej powierzchni handlowej w miastach od 30 do 100 tys. mieszkańców w województwie łódzkim:
  • 12 miast o liczbie mieszkańców z przedziału 30 - 100 tys.
  • W pięciu miastach znajdują się nowoczesne obiekty handlowe o powierzchni min. 5 000 m2.
  • Największa podaż nowoczesnej powierzchni handlowej (52 800 m2) koncentruje się w Piotrkowie Trybunalskim, w dwóch dużych centrach handlowych: Echo oraz Focus Mall.
  • Drugim miastem pod względem ilości istniejącej powierzchni jest Sieradz, w którym w trzech obiektach handlowych – Galerii Sieradzkiej, Galerii Rondo i Dekadzie znajduje się 25 000 m2 nowoczesnej powierzchni handlowej.
  • Obiekty handlowe w pozostałych miastach: Pabianice – CH Echo, Bełchatów – Galeria Olimpia, Skierniewice – Tesco oraz oddana do użytku we wrześniu 2011 roku galeria handlowa Dekada Skierniewice.

fot. mat. prasowe

Łódzkie - nowoczesna powierzchnia handlowa

Łódzkie - nowoczesna powierzchnia handlowa


Nowoczesne obiekty handlowe w budowie i planowane:
  • Na koniec III kwartału 2011 aktywność deweloperów można było odnotować w dwóch miastach, Pabianicach i Bełchatowie.
  • Pabianice – w budowie znajduje się jeden obiekt o powierzchni ok. 5 000 m2.
  • Bełchatów – inwestorzy równolegle budują dwie galerie handlowe, które według planów zostaną dostarczone na rynek w drugiej połowie 2012 roku. Pierwszą z nich jest Galeria Olimpia, która wraz z istniejącą częścią (byłe CH Echo) będzie stanowić kompleks handlowy o powierzchni 30 500 m2. Drugie centrum handlowe to Bawełnianka o powierzchni 35 000 m2.
  • Inwestorzy planują również obiekty handlowe w Radomsku i Tomaszowie Mazowieckim.

fot. mat. prasowe

Łódzkie - istniejąca i planowana podaż nowoczesnej powierzchni handlowej

Łódzkie - istniejąca i planowana podaż nowoczesnej powierzchni handlowej

Na podstawie przeprowadzonej analizy rynku nowoczesnych powierzchni handlowych oraz czynników społeczno-ekonomicznych został określony potencjał inwestycyjny badanych miast. Dane zostały przedstawione tabelarycznie. Potencjał wynikający z czynników społeczno-ekonomicznych został określony na podstawie oceny stopy bezrobocia i siły nabywczej („+” sytuacja korzystna; „–” sytuacja niekorzystna) i przedstawiony za pomocą odpowiednich strzałek.

fot. mat. prasowe

Łódzkie - potencjał inwestycyjny wynikający z czynników społeczno-ekonomicznych

Łódzkie - potencjał inwestycyjny wynikający z czynników społeczno-ekonomicznych

fot. mat. prasowe

Mazowieckie - potencjał inwestycyjny wynikający z czynników społeczno-ekonomicznych

Mazowieckie - potencjał inwestycyjny wynikający z czynników społeczno-ekonomicznych




























Do pobrania:

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: