Powierzchnie handlowe: mniejsze miasta z potencjałem
2011-11-29 00:15
Przeczytaj także: Powierzchnie handlowe w Warszawie IV kw. 2011
Województwo łódzkie
Rynek nowoczesnej powierzchni handlowej w miastach od 30 do 100 tys. mieszkańców w województwie łódzkim:
- 12 miast o liczbie mieszkańców z przedziału 30 - 100 tys.
- W pięciu miastach znajdują się nowoczesne obiekty handlowe o powierzchni min. 5 000 m2.
- Największa podaż nowoczesnej powierzchni handlowej (52 800 m2) koncentruje się w Piotrkowie Trybunalskim, w dwóch dużych centrach handlowych: Echo oraz Focus Mall.
- Drugim miastem pod względem ilości istniejącej powierzchni jest Sieradz, w którym w trzech obiektach handlowych – Galerii Sieradzkiej, Galerii Rondo i Dekadzie znajduje się 25 000 m2 nowoczesnej powierzchni handlowej.
- Obiekty handlowe w pozostałych miastach: Pabianice – CH Echo, Bełchatów – Galeria Olimpia, Skierniewice – Tesco oraz oddana do użytku we wrześniu 2011 roku galeria handlowa Dekada Skierniewice.
fot. mat. prasowe
Łódzkie - nowoczesna powierzchnia handlowa
Nowoczesne obiekty handlowe w budowie i planowane:
- Na koniec III kwartału 2011 aktywność deweloperów można było odnotować w dwóch miastach, Pabianicach i Bełchatowie.
- Pabianice – w budowie znajduje się jeden obiekt o powierzchni ok. 5 000 m2.
- Bełchatów – inwestorzy równolegle budują dwie galerie handlowe, które według planów zostaną dostarczone na rynek w drugiej połowie 2012 roku. Pierwszą z nich jest Galeria Olimpia, która wraz z istniejącą częścią (byłe CH Echo) będzie stanowić kompleks handlowy o powierzchni 30 500 m2. Drugie centrum handlowe to Bawełnianka o powierzchni 35 000 m2.
- Inwestorzy planują również obiekty handlowe w Radomsku i Tomaszowie Mazowieckim.
fot. mat. prasowe
Łódzkie - istniejąca i planowana podaż nowoczesnej powierzchni handlowej
fot. mat. prasowe
Łódzkie - potencjał inwestycyjny wynikający z czynników społeczno-ekonomicznych
fot. mat. prasowe
Mazowieckie - potencjał inwestycyjny wynikający z czynników społeczno-ekonomicznych
Do pobrania:
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl