Usługa FFM/SFA dla firm w Plus
2011-12-05 12:24
Schemat budowy systemu SFA © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: uBezpiecz samochód w 5 minut w Plusie
FFM (Field Force Management) to system wsparcia w zarządzaniu procesami w terenie, zarządzania pracownikami i flotą samochodową oraz zarządzania relacjami z klientami.SFA (Sales Force Automation) to rozwiązanie wspierające działania przedstawicieli handlowych w terenie oraz nowoczesnych managerów zarządzających tradycyjnymi kanałami sprzedaży.
Mobilne systemy FFM/SFA może zastosować każda firma posiadająca pracowników terenowych. Dla każdego klienta budowane jest dedykowane rozwiązanie dopasowane do specyfiki jego branży i rynku, dodatkowo każdy klient otrzymuje wsparcie analityka, który wraz z zespołem specjalistów oferuje doradztwo i konsulting w każdej fazie projektu.
fot. mat. prasowe
Schemat budowy systemu SFA
- oszczędności związanych z wdrożeniem systemu mobilnego i funkcjonowaniem sieci przedstawicieli handlowych,
- podniesienia efektywności sprzedaży, poprzez zaoszczędzenie 20% czasu pracy handlowców:
- wyeliminowanie konieczności osobistego dostarczenia zamówień do dystrybutora,
- dokładnie określonego zakresu działań wobec każdego klienta,
- doskonale dobranej ofercie docierającej do wąskich grup odbiorców docelowych,
- sprawniejszego zarządzania firmą i szybszej reakcji na zaistniałą sytuację rynkową, jak np. powiadomienia o spadku sprzedaży czy aktywności konkurencji,
- budowy jakościowej bazy wiedzy o klientach,
- posiadania zawsze aktualnych analiz oraz wysokiej jakość informacji,
- obniżenia kosztów operacyjnych poprzez ograniczenie kosztów związanych z dotychczasowym obiegiem informacji w formie papierowej i innych kosztów operacyjnych
- skrócenie czasu wysyłki towaru do punktów handlowych,
- zwiększenie efektywności przesyłania informacji pomiędzy producentem a dystrybutorem.
oprac. : Kamila Urbańska / eGospodarka.pl