eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacjaUsługa FFM/SFA dla firm w Plus

Usługa FFM/SFA dla firm w Plus

2011-12-05 12:24

Usługa FFM/SFA dla firm w Plus

Schemat budowy systemu SFA © fot. mat. prasowe

FFM/SFA to nowa usługa oferowana przez sieć Plus dla klientów korporacyjnych. Aplikacje tych systemów na telefon ułatwiają zarządzanie pracownikami w terenie, zmniejszając koszty firmy przy jednoczesnym wzroście wydajności pracowników.

Przeczytaj także: uBezpiecz samochód w 5 minut w Plusie

FFM (Field Force Management) to system wsparcia w zarządzaniu procesami w terenie, zarządzania pracownikami i flotą samochodową oraz zarządzania relacjami z klientami.
SFA (Sales Force Automation) to rozwiązanie wspierające działania przedstawicieli handlowych w terenie oraz nowoczesnych managerów zarządzających tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

Mobilne systemy FFM/SFA może zastosować każda firma posiadająca pracowników terenowych. Dla każdego klienta budowane jest dedykowane rozwiązanie dopasowane do specyfiki jego branży i rynku, dodatkowo każdy klient otrzymuje wsparcie analityka, który wraz z zespołem specjalistów oferuje doradztwo i konsulting w każdej fazie projektu.

fot. mat. prasowe

Schemat budowy systemu SFA

Schemat budowy systemu SFA

Zastosowanie FFM/SFA przyczynia się między innymi do:
  • oszczędności związanych z wdrożeniem systemu mobilnego i funkcjonowaniem sieci przedstawicieli handlowych,
  • podniesienia efektywności sprzedaży, poprzez zaoszczędzenie 20% czasu pracy handlowców:
  • wyeliminowanie konieczności osobistego dostarczenia zamówień do dystrybutora,
  • dokładnie określonego zakresu działań wobec każdego klienta,
  • doskonale dobranej ofercie docierającej do wąskich grup odbiorców docelowych,
  • sprawniejszego zarządzania firmą i szybszej reakcji na zaistniałą sytuację rynkową, jak np. powiadomienia o spadku sprzedaży czy aktywności konkurencji,
  • budowy jakościowej bazy wiedzy o klientach,
  • posiadania zawsze aktualnych analiz oraz wysokiej jakość informacji,
  • obniżenia kosztów operacyjnych poprzez ograniczenie kosztów związanych z dotychczasowym obiegiem informacji w formie papierowej i innych kosztów operacyjnych
  • skrócenie czasu wysyłki towaru do punktów handlowych,
  • zwiększenie efektywności przesyłania informacji pomiędzy producentem a dystrybutorem.
Aplikacja mobilna systemów FFM/SFA posiada m.in. wewnętrzną pocztę elektroniczną z centralą i oddziałami firmy, dostęp do bazy klientów i informacji o nich, kalendarz, możliwość rozliczenie pojazdu i sprawdzenie aktualnego stanu licznika.

oprac. : Kamila Urbańska / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Smartfon Motorola FIRE XT

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: