Optymistyczna branża e-commerce
2011-12-08 11:33
Przeczytaj także: 10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
Czym skusić klienta?
Specjalne oferty świąteczne dla swoich klientów przygotowuje aż 64,5% ankietowanych, natomiast 35,5 % sklepów internetowych nie planuje wprowadzenia żadnej specjalnej oferty w tym okresie.
fot. mat. prasowe
Czy Pana/Pani sklep przygotowuje specjalne oferty świąteczne dla klientów?
Czy Pana/Pani sklep przygotowuje specjalne oferty świąteczne dla klientów?
W ankiecie, Shoper dopytywał również o sposoby przyciągania klientów do sklepów internetowych. Pytanie to było wielokrotnego wyboru.
fot. mat. prasowe
W jaki sposób stara się Pan/Pani zainteresować klientów ofertą sklepu w okresie świątecznym?
W jaki sposób stara się Pan/Pani zainteresować klientów ofertą sklepu w okresie świątecznym?
fot. mat. prasowe
Co według Pana/Pani przyciąga klientów do danego sklepu?
Co według Pana/Pani przyciąga klientów do danego sklepu?
![Zakupy online. 7 (przedświątecznych) wskazówek dla e-sprzedawcy [© Syda Productions - Fotolia.com] Zakupy online. 7 (przedświątecznych) wskazówek dla e-sprzedawcy](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/zakupy-przez-internet/Zakupy-online-7-przedswiatecznych-wskazowek-dla-e-sprzedawcy-225604-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl