eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyOptymistyczna branża e-commerce

Optymistyczna branża e-commerce

2011-12-08 11:33

Przeczytaj także: 10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia


Czym skusić klienta?

Specjalne oferty świąteczne dla swoich klientów przygotowuje aż 64,5% ankietowanych, natomiast 35,5 % sklepów internetowych nie planuje wprowadzenia żadnej specjalnej oferty w tym okresie.

fot. mat. prasowe

Czy Pana/Pani sklep przygotowuje specjalne oferty świąteczne dla klientów?

Czy Pana/Pani sklep przygotowuje specjalne oferty świąteczne dla klientów?


W ankiecie, Shoper dopytywał również o sposoby przyciągania klientów do sklepów internetowych. Pytanie to było wielokrotnego wyboru.

fot. mat. prasowe

W jaki sposób stara się Pan/Pani zainteresować klientów ofertą sklepu w okresie świątecznym?

W jaki sposób stara się Pan/Pani zainteresować klientów ofertą sklepu w okresie świątecznym?

Najpopularniejszym rozwiązaniem jest inwestycja w reklamę internetową i deklaruje ją 52% ankietowanych. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych jest drugim najczęściej wybieranym narzędziem służącym pozyskaniu klientów (43% głosów). Promocję za pomocą mediów społecznościowych deklaruje 40% ankietowanych. W zeszłym roku te trzy rozwiązania także były najpopularniejsze. Reklamę on-linę deklarowało - 63,6% ankietowanych, pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych - 37,7%, a wykorzystanie mediów społecznościowych - 28,6 % respondentów.

fot. mat. prasowe

Co według Pana/Pani przyciąga klientów do danego sklepu?

Co według Pana/Pani przyciąga klientów do danego sklepu?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: