eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKomunikacja wewnętrzna w firmie 2011

Komunikacja wewnętrzna w firmie 2011

2011-12-30 11:05

Komunikacja wewnętrzna w firmie 2011

Wielkość zatrudnienia w firmach biorących udział w badaniu © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (12)

W 2011 to pracodawcy komunikowali się z pracownikami. W nadchodzącym roku chcą odwrócić role i inspirować pracowników do tego, by ci chętniej dzielili się z nimi pomysłami i rozwiązaniami. Dzięki temu ma się poprawić efektywność - to wnioski badania GFMP i portalu PRoto.pl.

Przeczytaj także: Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie

Badanie trendów i wyzwań dla komunikacji wewnętrznej jest badaniem cyklicznym, przeprowadzanym corocznie od 1997 roku przez firmę GFMP Management Consultants. Od 2008 roku badania komunikacji wewnętrznej przeprowadzane są we współpracy z portalem PRoto.pl.

Celem tegorocznego badania było wskazanie odpowiedzi na następujące pytania:
  • Jakie działania w zakresie komunikacji wewnętrznej firmy realizują i planują realizować?
  • Jakie przełożenie ma rewolucja w mediach społecznościowych na komunikację z pracownikami?
  • Jakie rozwiązania włączające pracowników w dialog są stosowane w firmach?
  • Jak zmienia się podejście do dialogu z pracownikami w polskich organizacjach?

Badanie przeprowadzone zostało pomiędzy październikiem a grudniem 2011.

fot. mat. prasowe

Wielkość zatrudnienia w firmach biorących udział w badaniu

Wielkość zatrudnienia w firmach biorących udział w badaniu


Badanie ma charakter ilościowy i realizowane było za pomocą ankiety, dystrybuowanej do osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmach oraz instytucjach administracji państwowej i użyteczności publicznej. Z badania wyłączone zostały agencje Public Relations.

Charakterystyka firm biorących udział w badaniu

W tegorocznej edycji badania wzięły udział 154 firmy, zróżnicowane pod względem liczby zatrudnionych pracowników, sektora oraz branży.

Wnioski z badania

Projekty realizowane w zakresie komunikacji wewnętrznej

fot. mat. prasowe

Firmy biorące udzial w badaniu w/g branż

Firmy biorące udzial w badaniu w/g branż


Wskazanie aktualnych trendów w komunikacji wewnętrznej oparte jest na analizie projektów, na których osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną koncentrowały się w ostatnim czasie, jak również prześledzeniu działań planowanych na najbliższy okres.

 

1 2 ... 7

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: