eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKomunikacja wewnętrzna w firmie 2011

Komunikacja wewnętrzna w firmie 2011

2011-12-30 11:05

Przeczytaj także: Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie


Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną, które wskazały, że w ich firmach nie stosuje się mediów społecznościowych zostały zapytane o przyczyny. Wyniki pokazują, że firmy nie stosują mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej przede wszystkim z powodu obaw, czy nie zostaną źle wykorzystane przez pracowników. Zarządzającym i osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną brakuje również przekonania, że takie rozwiązania mogą coś dać firmie. W co trzeciej firmie główną przyczyną jest to, że zarządy nie wspierają mediów społecznościowych.

fot. mat. prasowe

Jakich korzyści oczekują Państwo ze stowowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej?

Jakich korzyści oczekują Państwo ze stowowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej?



Wśród innych przyczyn niewykorzystywania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej wskazane zostały:
  • ograniczone możliwości czasowe i kadrowe na wdrożenie i administrowanie
  • narzędzie nieadekwatne do liczby pracowników i charakteru pracy
  • plany wdrożenia odłożone na później z powodu innych priorytetów
  • rozwiązania z koncernu blokujące możliwość wprowadzenia nowego narzędzia lokalnie

Rozwijanie dialogu w organizacji

fot. mat. prasowe

W jakim stopniu pracownicy korzystają z udostępnionych im wewnątrzfirmowych mediów społecznościowych

W jakim stopniu pracownicy korzystają z udostępnionych im wewnątrzfirmowych mediów społecznościowych?


W centrum idei stosowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej stoi przeświadczenie, że wspierają one korzystny dla organizacji dialog między pracownikami i między pracownikami a zarządzającymi. Czy w firmach zaobserwować można większe niż wcześniej zainteresowanie rozwijaniem dialogu?

fot. mat. prasowe

Jakei są przyczyny niewykorzystywania mediów społecznościowych w Państwa firmie?

Jakei są przyczyny niewykorzystywania mediów społecznościowych w Państwa firmie?


Wyniki badania wskazują na wzrost zainteresowania firm opiniami, sugestiami i pomysłami pracowników. Firmom zależy najbardziej na pomysłach i rozwiązaniach dostarczanych przez pracowników, które pozwolą firmie efektywniej działać – w tym obszarze wzrost oczekiwań jest największy. Komunikacja wewnętrzna zdaniem ponad połowy ankietowanych w większym stopniu nastawiona jest na umożliwianie pracownikom zadawania pytań i zbieranie opinii pracowników. Jeżeli chodzi o opiniowanie projektów i decyzji, to zdaniem ponad połowy badanych w tym zakresie nie widać zmian.

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 7

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: