eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaKadra zarządzająca w social media XII 2011

Kadra zarządzająca w social media XII 2011

2012-01-17 10:22

Przeczytaj także: Kadra zarządzająca w social media XI 2011


Bankowość

Na trzecim miejscu pod względem liczby wystąpień znaleźli się przedstawiciele sektora bankowego. Najczęściej w tym kontekście mówiono o Zbigniewie Jagiełło (PKO BP). Bank PKO BP wygrał w kategorii marek finansowych w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2011 przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Przy tej okazji prezes przypominał, że kierowana przez niego instytucja została doceniona również za granicą. Należący do Financial Times Group the Banker przyznał mu tytuł Banku Roku 2011.

Jagiełło komentował mediom również decyzję o wycofaniu z oferty banku kredytów hipotecznych w walutach obcych.

Ubezpieczenia

Najwyżej wśród bossów firm ubezpieczeniowych w mediach uplasował się Andrzej Klesyk, szef PZU. Klesyk był wymieniany m.in. jako członek kapituły konkursu „Najcenniejszych Polskich Marek”. Ósmą edycję zestawienia przygotował dziennik Rzeczpospolita.

Prasa, Internet a może media społecznościowe – gdzie najlepiej się pojawić?

Pięciu najbardziej medialnych polskich szefów grudnia większość publikacji na swój temat mogła znaleźć w Internecie (ponad 80 proc.) Najlepiej wyeksponowanym bossem w mediach społecznościowych był szef Tauronu (10 proc.) a największy udział informacji na swój temat w prasie miał Zbigniew Jagiełło (13 proc.)

fot. mat. prasowe

TOP 5 udział w mediach

Największy udział w mediach przypadł w udziale Tomaszowi Zadrodze

Ciekawie wygląda ścisła czołówka w poszczególnych mediach – dwa pierwsze miejsca w każdym rodzaju mediów zajęli Tomasz Zadroga i Michał Szubski, natomiast brązowymi medalistami zostali: w prasie Zbigniew Jagiełło, w Internecie Dariusz Lubera a w mediach społecznościowych Maciej Witucki.

fot. mat. prasowe

TOP 3 w prasie, w internecie i w mediach społecznościowych

Prasę, internet i media społecznościowe zdominował zdecydowanie Tomasz Zadroga


Społecznościowi bossowie na przestrzeni 2011 roku – Szymon Majewski w banku i nagłe dymisje w energii

Porównując skalę dyskusji o szefach polskich firm na przestrzeni roku w mediach społecznościowych, wyraźnie widać jak zmienne było zainteresowanie internautów poszczególnymi branżami. Wysokiej liczby komentarzy na temat Zbigniewa Jagiełły w kontekście współpracy reklamowej banku z Szymonem Majewskim nie udało się pobić. Nawet drastyczne i niespodziewane zmiany kadrowe w energetyce spotkały się z mniejszym zainteresowaniem. W przeciwieństwie do emocjonalnych dyskusji na temat banku, przekazy „energetyczne” przybierały postać informacyjną.

fot. mat. prasowe

Bossowie w mediach społecznościowych w 2011 roku

Początek 2011 roku należał do bossów z branży bankowej


Informacje o badaniu
Bossowie powrócili po latach w nowej, społecznościowej odsłonie w ramach projektu Kompas Social Media. Badanie wykonano na podstawie 2 928 materiałów z prasy i internetu, w których pojawili się prezesowie analizowanych firm . Raport obejmuje okres trzech miesięcy – od 1 do 31 grudnia 2011 roku. Wyselekcjonowano również wzmianki na temat bossów w mediach społecznościowych monitorowanych przez Instytut Monitorowania Mediów (lista dostępna na stronie Kompas Social Media oraz IMM). W analizie uwzględnione zostały również firmowe blogi oraz profile bossów w portalach społecznościowych.

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: