eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyTylko wakacje lepsze niż bilet na Euro 2012

Tylko wakacje lepsze niż bilet na Euro 2012

2012-03-21 10:35

Tylko wakacje lepsze niż bilet na Euro 2012

Co wybierają Polacy? © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Polacy wyjątkowo cenią sobie możliwość obejrzenia na żywo spotkań piłkarskich rozgrywanych w ramach UEFA Euro 2012. Na potrzeby raportu On Board PR i Instytutu Homo Homini "Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?" zapytano ich o to, którą rzecz spośród przedstawionych propozycji najbardziej chcieliby dostać.

Przeczytaj także: Centra handlowe nie są oblegane w niedziele

fot. mat. prasowe

Co wybierają Polacy?

Od biletu na Euro atrakcyjniejsze są tylko wycieczki zagraniczne

Okazuje się, że tylko wizja zagranicznej wycieczki jest dla Polaków bardziej kusząca od prezentu w postaci biletu na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Wycieczkę wybrało 28% badanych, natomiast bilet – 19%.

Wobec powyższych wyników, interesujący staje się fakt, iż 85% Polaków przyznaje, że dokonując zakupów produktów lub usług nie zwraca uwagi na te oferty, które umożliwiają udział w losowaniu biletów na mecz podczas turnieju Euro 2012. Jedynie 14% spośród badanych jest zainteresowanych takimi ofertami.

fot. mat. prasowe

Czy Polacy zwracają uwagę na możliwość wygrania biletu na Euro?

Niemal 60% Polaków nie zwraca uwagi na możliwość wygrania biletów na mecz


– Bilet na mecz Euro 2012 przewyższa swoją wartością nadaną dobra, które Polacy potencjalnie chcieliby otrzymać. Jednak niepewność szans na jego uzyskanie zmniejsza nasze zaangażowanie w szukaniu dróg jego nabycia. Stąd prawdopodobnie tak niewielki odsetek osób zwraca uwagę na produkty lub usługi umożliwiające udział w losowaniu biletów – komentuje Tomasz Lis z On Board PR.

Informacje o badaniu
Wyniki dotyczące form aktywności polskich konsumentów przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej są częścią większego projektu realizowanego wspólnie przez On Board PR Ecco Network oraz Instytut Badania Opinii Homo Homini. Dane dotyczące innych obszarów są udostępnione w formie raportu – „Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?”. Badanie zostało zrealizowane w styczniu 2012 roku, na terenie całego kraju, na reprezentatywnej liczbowo grupie 2425 Polaków, w wieku powyżej 18 lat. Badanie przeprowadzoną metodą standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych w technice CATI. Ze względu na badany przedmiot, za wyróżnik popularności tematu (względem płci), przyjęto chęć udziału w pomiarze, nie stosując wag stratyfikacyjnych wyrównujących udział danej płci w badaniu do populacji generalnej. Tym samym notuje się zainteresowanie mężczyzn na poziomie 70 proc. (48 proc. w populacji generalnej) i kobiet na poziomie 30 proc.(52 proc. w populacji generalnej).

Przeczytaj także: Polacy kochają samochody Polacy kochają samochody

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: