Tylko wakacje lepsze niż bilet na Euro 2012
2012-03-21 10:35
Co wybierają Polacy? © fot. mat. prasowe
Polacy wyjątkowo cenią sobie możliwość obejrzenia na żywo spotkań piłkarskich rozgrywanych w ramach UEFA Euro 2012. Na potrzeby raportu On Board PR i Instytutu Homo Homini "Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?" zapytano ich o to, którą rzecz spośród przedstawionych propozycji najbardziej chcieliby dostać.
Przeczytaj także: Centra handlowe nie są oblegane w niedziele
fot. mat. prasowe
Co wybierają Polacy?
Wobec powyższych wyników, interesujący staje się fakt, iż 85% Polaków przyznaje, że dokonując zakupów produktów lub usług nie zwraca uwagi na te oferty, które umożliwiają udział w losowaniu biletów na mecz podczas turnieju Euro 2012. Jedynie 14% spośród badanych jest zainteresowanych takimi ofertami.
fot. mat. prasowe
Czy Polacy zwracają uwagę na możliwość wygrania biletu na Euro?
– Bilet na mecz Euro 2012 przewyższa swoją wartością nadaną dobra, które Polacy potencjalnie chcieliby otrzymać. Jednak niepewność szans na jego uzyskanie zmniejsza nasze zaangażowanie w szukaniu dróg jego nabycia. Stąd prawdopodobnie tak niewielki odsetek osób zwraca uwagę na produkty lub usługi umożliwiające udział w losowaniu biletów – komentuje Tomasz Lis z On Board PR.
Informacje o badaniu
Wyniki dotyczące form aktywności polskich konsumentów przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej są częścią większego projektu realizowanego wspólnie przez On Board PR Ecco Network oraz Instytut Badania Opinii Homo Homini. Dane dotyczące innych obszarów są udostępnione w formie raportu – „Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?”. Badanie zostało zrealizowane w styczniu 2012 roku, na terenie całego kraju, na reprezentatywnej liczbowo grupie 2425 Polaków, w wieku powyżej 18 lat. Badanie przeprowadzoną metodą standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych w technice CATI. Ze względu na badany przedmiot, za wyróżnik popularności tematu (względem płci), przyjęto chęć udziału w pomiarze, nie stosując wag stratyfikacyjnych wyrównujących udział danej płci w badaniu do populacji generalnej. Tym samym notuje się zainteresowanie mężczyzn na poziomie 70 proc. (48 proc. w populacji generalnej) i kobiet na poziomie 30 proc.(52 proc. w populacji generalnej).
Przeczytaj także:
Polacy kochają samochody
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Polacy, preferencje zakupowe, zwyczaje zakupowe, Euro 2012, bilety na Euro 2012
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)