Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
2012-05-14 13:38
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
fot. mat. prasowe
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych
fot. mat. prasowe
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych TOP 30
fot. mat. prasowe
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych TOP 30 cd.
W formacie supermarketów liderem jest Intermarché (73,17 pkt.), przed Tesco (72,73 pkt.) i Polomarketem (71,43 pkt.). W tej kategorii większość sieci poprawiła swoje wyniki, przy czym największą dynamikę wzrostu zanotowała sieć supermarketów delikatesowych Alma Market (66,70 pkt. - wzrost o 3,38 punktu). Dzięki konsekwentnym działaniom modernizacyjnym i skutecznej promocji firma wyraźnie wyszła na prostą po okresie wyraźnego regresu spowodowanego stagnacją gospodarczą w Polsce.
fot. mat. prasowe
Hipermarkety i supermarkety
Interesującym zjawiskiem w ostatnich miesiącach jest rosnąca pozycja sieci partnerskich stanowiących atrakcyjną alternatywę dla handlowców, którzy nie chcą prowadzić samodzielnej działalności handlowej, ale też nie odpowiada im formuła franczyzowa. Intermarché utrzymała silną siódmą pozycję w łącznym rankingu, a Top Market zanotował wzrost o ponad 2 punkty (57,01 pkt.). W obecnej edycji zadebiutowała również sieć partnerska małych i średnich sklepów Chorten (50,42 pkt.), która w ciągu ostatniego roku urosła z 50 do ponad 140 placówek.
fot. mat. prasowe
Dyskonty i sklepy convenience
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)