Leroy Merlin doradza on-line
2005-03-24 10:55
Przeczytaj także: Rośnie rynek wyposażenia wnętrz
Z badań, przeprowadzanych na zlecenie Leroy Merlin w grudniu 2003 r. przez SMG KRC MBC wynikało, że tylko 5% klientów DIY czyli branży zwanej 'Zrób to sam' korzysta z internetu jako źródła wiedzy na temat produktów kupowanych w marketach budowlanych.Leroy Merlin postawiło jednak na rozwój tego aspektu. "Głęboko wierzymy, że internet w Polsce nadal będzie rozwijał się dynamicznie, a zwyczaje związane z korzystaniem z sieci będą zmierzać w kierunku całkowitego wykorzystania jej w różnych dziedzinach życia, włączając w to szukanie porad na temat remontów, porównanie ofert produktowych i wiele innych funkcji" - powiedział Jerzy Majos Dyrektor Marketingu i Centrali Zakupów Leroy Merlin.
W aktualnym serwisie internetowym leroymerlin.pl, jeśli ktoś dekoruje, majsterkuje, buduje lub ma ogród, znajdzie potrzebne i inspirujące porady oraz wskazówki jak dobrać produkty.
Dzięki interaktywnej gazetce z bieżącymi ofertami i promocjami można łatwo zaplanować zakupy w realnym sklepie. Serwis zawiera szczegółowe informacje o wszystkich 14 hipermarketach budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin w Polsce, wraz z informacjami o oferowanych usługach.
"Serwis LeroyMerlin.pl to projekt na długie lata, który nigdy nie osiągnie etapu końca. Będziemy stale powiększać i doskonalić zawartość serwisu, uwzględniając wszelkie opinie i potrzeby klientów" - poinformował Michał Przybysz - Szef Projektu Internetowego w Leroy Merlin Polska.
Serwis WWW powierzono Internet Designers - agencji interaktywnej full service.
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl