eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaKadra zarządzająca w social media IV 2012

Kadra zarządzająca w social media IV 2012

2012-05-29 12:35

Kadra zarządzająca w social media IV 2012

Bossowie o największej ekspozycji © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (4)

Wypowiedź Andrzeja Klesyka na temat poziomu edukacji na uczelniach wyższych była według raportu Instytutu Monitorowania Mediów najlepiej wyeksponowanym medialnie wydarzeniem dotyczącym szefów największych polskich firm w ostatnich tygodniach.

Przeczytaj także: Kadra zarządzająca w social media III 2012

„Polskie uczelnie to fabryki bezrobotnych” - ocenił szef PZU i tą opinią wywołał żywą dyskusję na temat kondycji polskiego szkolnictwa wyższego. Tym razem zaktywizowali się nie tylko użytkownicy mediów społecznościowych. Minister nauki zorganizowała w Kancelarii Premiera spotkanie przy okrągłym stole, do którego wspólnie zasiedli przedstawiciele biznesu i rektorzy uczelni wyższych.

Jednak najbardziej medialnym prezesem był Zygmunt Solorz-Żak, a informacja o rozwodzie biznesmena skłoniła internautów do pytań o wpływ sytuacji rodzinnej na prowadzone interesy.

fot. mat. prasowe

Bossowie o największej ekspozycji

Najbardziej eksponowanym bossem był Zygmunt Solorz-Żak


Rozwód zainteresował wszystkich

Największy udział w mediach miały w analizowanym czasie wystąpienia szefów firm branży telekomunikacyjnej – głównie Zygmunta Solorza-Żaka, jako szefa Polkomtelu. O Solorzu-Żaku najgłośniej było w kontekście zapowiedzi kibicowskiego bojkotu jego firm, w odwecie za zaniedbanie drużyny Śląska Wrocław, której biznesmen jest współwłaścicielem. Sensację wzbudziła też informacja o rozwodzie z Małgorzatą Żak. Internauci przy tej okazji zastanawiali się nie tylko nad sposobem podziału majątku jednego z najbogatszych Polaków, ale również nad wpływem, jaki nowa sytuacja rodzinna będzie miała na prowadzone przez Solorza interesy.

Na ile „atrakcyjne” medialnie było to wydarzenie świadczy fakt, że w momencie opublikowania doniesień o rozwodzie biznesmena (24 i 25 kwietnia 2012) stopień wyszukiwań w Google hasła „Solorz-Żak” wzrósł niebotycznie w porównaniu do innych okresów i znacznie przewyższył poziomem nawet stan z początku kwietnia, gdy informowano o bojkocie kibiców.

fot. mat. prasowe

Wpływ informacji o rozwodzie Solorza-Żaka na stopień wyszukiwania jego nazwiska w Google

W momencie opublikowania doniesień o rozwodzie biznesmena (24 i 25 kwietnia 2012) stopień wyszukiwań w Google hasła „Solorz-Żak” wzrósł niebotycznie


Kwestie podziału majątku komentowano na równi w serwisach ekonomicznych i najbardziej opiniotwórczej prasie, jak i na Facebooku i portalach plotkarskich.

Na drugim miejscu wśród najpopularniejszych szefów telekomów znalazł się Maciej Witucki. Najintensywniej w mediach pojawiał się w połowie miesiąca, w związku z konferencją prasową dotyczącą oficjalnego wprowadzenia marki handlowej Orange dla Telekomunikacji Polskiej. Z kolei pod koniec kwietnia komentowano wypowiedź prezesa na temat nieuniknionego powrotu limitowanego dostępu do szerokopasmowego internetu.

Na trzeciej pozycji pod względem liczby informacji w mediach na swój temat znalazł się Mirosław Godlewski, kierujący Netią. Największym echem odbiły się informacje o … sprzedaży jednej z warszawskich nieruchomości Netii. Godlewski wyjaśniał przyczyny tej decyzji.

fot. mat. prasowe

BUZZ o bossach

Wypowiedź Andrzeja Klesyka dla Gazety Wyborczej piętnująca szkolnictwo wyższe wywołała burzę komentarzy


fot. mat. prasowe

Udział bossów w mediach wg branży

Najbardziej eksponowana była branża telekomunikacyjna


 

1 2

następna

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: