Kadra zarządzająca w social media IV 2012
2012-05-29 12:35
Bossowie o największej ekspozycji © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Kadra zarządzająca w social media III 2012
„Polskie uczelnie to fabryki bezrobotnych” - ocenił szef PZU i tą opinią wywołał żywą dyskusję na temat kondycji polskiego szkolnictwa wyższego. Tym razem zaktywizowali się nie tylko użytkownicy mediów społecznościowych. Minister nauki zorganizowała w Kancelarii Premiera spotkanie przy okrągłym stole, do którego wspólnie zasiedli przedstawiciele biznesu i rektorzy uczelni wyższych.Jednak najbardziej medialnym prezesem był Zygmunt Solorz-Żak, a informacja o rozwodzie biznesmena skłoniła internautów do pytań o wpływ sytuacji rodzinnej na prowadzone interesy.
fot. mat. prasowe
Bossowie o największej ekspozycji
Rozwód zainteresował wszystkich
Największy udział w mediach miały w analizowanym czasie wystąpienia szefów firm branży telekomunikacyjnej – głównie Zygmunta Solorza-Żaka, jako szefa Polkomtelu. O Solorzu-Żaku najgłośniej było w kontekście zapowiedzi kibicowskiego bojkotu jego firm, w odwecie za zaniedbanie drużyny Śląska Wrocław, której biznesmen jest współwłaścicielem. Sensację wzbudziła też informacja o rozwodzie z Małgorzatą Żak. Internauci przy tej okazji zastanawiali się nie tylko nad sposobem podziału majątku jednego z najbogatszych Polaków, ale również nad wpływem, jaki nowa sytuacja rodzinna będzie miała na prowadzone przez Solorza interesy.
Na ile „atrakcyjne” medialnie było to wydarzenie świadczy fakt, że w momencie opublikowania doniesień o rozwodzie biznesmena (24 i 25 kwietnia 2012) stopień wyszukiwań w Google hasła „Solorz-Żak” wzrósł niebotycznie w porównaniu do innych okresów i znacznie przewyższył poziomem nawet stan z początku kwietnia, gdy informowano o bojkocie kibiców.
fot. mat. prasowe
Wpływ informacji o rozwodzie Solorza-Żaka na stopień wyszukiwania jego nazwiska w Google
Kwestie podziału majątku komentowano na równi w serwisach ekonomicznych i najbardziej opiniotwórczej prasie, jak i na Facebooku i portalach plotkarskich.
Na drugim miejscu wśród najpopularniejszych szefów telekomów znalazł się Maciej Witucki. Najintensywniej w mediach pojawiał się w połowie miesiąca, w związku z konferencją prasową dotyczącą oficjalnego wprowadzenia marki handlowej Orange dla Telekomunikacji Polskiej. Z kolei pod koniec kwietnia komentowano wypowiedź prezesa na temat nieuniknionego powrotu limitowanego dostępu do szerokopasmowego internetu.
Na trzeciej pozycji pod względem liczby informacji w mediach na swój temat znalazł się Mirosław Godlewski, kierujący Netią. Największym echem odbiły się informacje o … sprzedaży jednej z warszawskich nieruchomości Netii. Godlewski wyjaśniał przyczyny tej decyzji.
fot. mat. prasowe
BUZZ o bossach
fot. mat. prasowe
Udział bossów w mediach wg branży
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)