eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPrzygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta

Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta

2012-05-31 12:14

Przeczytaj także: Ponad 70 mln złotych korzyści z Euro 2012


Austria i Szwajcaria były jednak lepiej przygotowanie niż Polska i Ukraina pod kątem dostępności drukowanych materiałów informacyjnych odnośnie EURO. W badaniach przeprowadzonych 4 lata temu w 83,3% przypadkach klienci znaleźli takie materiały w odwiedzanych placówkach. W tym roku – jedynie 54,2%.

Podobnie jak w przypadku stadionów, i w badaniu informacji turystycznej INTERNATIONAL SERVICE CHECK zadało klientom te same pytania o ich opinię, zarówno 4 lata temu, jak i w tym roku. Oto porównanie wyników:

fot. mat. prasowe

Pytania zadawane klientom testowym cd.

Połowa respondentów uznała, że obsługa punktów informacyjnych jest przeciętna


Podsumowując wyniki uzyskane przez punkty informacji turystycznej, można zauważyć, że ukraińskie i polskie placówki nie odbiegały poziomem obsługi od austriackich i szwajcarskich.

fot. mat. prasowe

Ogólny wynik osiągnięty przez poszczególne punkty informacji turystycznej

Ogólny wynik osiągnięty przez poszczególne punkty informacji turystycznej w 2008 i 2012 roku


Mocne i słabe strony polskich i ukraińskich stadionów oraz ich infrastruktury


Przyglądając się wynikom osiągniętym podczas kontroli polskich i ukraińskich stadionów na niecały miesiąc przed rozpoczęciem turnieju UEFA EURO 2012 trudno dopatrzyć się mocnych stron. Na pierwszy rzut oka widać, że z reguły stadiony nie były w tym czasie przygotowane organizacyjnie do turnieju, w wielu przypadkach okazały się być zamknięte, teren był ogrodzony, niedostępny dla przeciętnego przechodnia, często z widokiem na niedokończony plac budowy.

Jedyną mocną stroną zdaje się być wygląd stadionów już ukończonych – czystość i panujący porządek. Nad pozostałymi elementami przydałoby się popracować: zaczynając od oznakowania stadionu oraz dojazdu do niego (poza miastem, jak również w mieście), poprzez informacje o parkingach (a przede wszystkim udostępnienie ich dla kibiców), aż po skupienie się na tym, co ważne dla przyjezdnych gości – dostępności informacji – planów stadionu, planów meczy podczas turnieju, informacji o dostępnej komunikacji miejskiej (co-gdzie-jak).

poprzednia  

1 ... 8 9

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: