eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyEuro 2012 nie wpłynie na wydajność pracy

Euro 2012 nie wpłynie na wydajność pracy

2012-06-12 13:55

Przeczytaj także: Europejscy kibice a piłka nożna


Respondenci zostali również zapytani czy byliby w stanie oddać 1% swoich rocznych dochodów w zamian za mistrzowski tytuł dla Polskiej reprezentacji. Okazuje się, że aż 49% Polaków byłoby skłonne do takiego poświęcenia. W tej kategorii jesteśmy bezwzględnymi liderami w Europie, a w ścisłej czołówce plasują się jeszcze Ukraińcy (42%) i Rosjanie (33%). Dół rankingu zamykają natomiast Niemcy i Francuzi (po 4%) oraz Holendrzy (2%).

Autorzy badania postanowili również sprawdzić, ile dni Polscy kibice są w stanie pracować bez wynagrodzenia, jeśli w zamian mogliby zobaczyć na żywo mecz polskiej reprezentacji oraz finał. W obu przypadkach ponad 60% respondentów nie przepracowałoby za darmo nawet jednego dnia, aby zobaczyć mecz na żywo. Jednodniowy zarobek w zamian za mecz naszej reprezentacji byłoby skłonne poświęcić 18% respondentów, a w zamian za finał tylko 12%.

fot. mat. prasowe

Gotowość do poświęcenia wynagrodzenia na rzecz obejrzenia rozgrywek

60% respondentów nie przepracowałoby za darmo nawet jednego dnia, aby zobaczyć mecz na żywo


- Mistrzostwa Europy w piłce nożnej mają inne znaczenie dla mężczyzn i kobiet. Brak zainteresowania rozgrywkami deklaruje tylko 15% mężczyzn i aż 29% kobiet. Dla pierwszych to okazja do futbolowej uczty - 40% mężczyzn zamierza obejrzeć prawie wszystkie mecze, ale to samo deklaruje tylko 17% kobiet. Dla pań zdecydowanie ważniejsze jest zobaczyć i wspierać naszych piłkarzy - 21% z nich zamierza obejrzeć przynajmniej mecze polskiej reprezentacji – dodał Grzegorz Ogonek.

Wśród 77% respondentów deklarujących, że będą oglądać mistrzostwa w telewizji znalazły się zarówno osoby, które chcą zobaczyć tylko finał (10%), najciekawsze mecze (22%) oraz rozgrywki z udziałem reprezentacji narodowej (17%). Ponad jedna czwarta Polaków (28%) deklaruje chęć oglądania większości meczów, a brak zainteresowania transmisjami mistrzostw podkreśla prawie jedna czwarta (23%) respondentów.

fot. mat. prasowe

Czy zamierza Pan/Pani oglądać mecze podczas Euro?

Ponad jedna czwarta Polaków (28%) deklaruje chęć oglądania większości meczów


Informacje o badaniu
Badanie zostało przeprowadzone przez TNS Nipo na zlecenie ING. W badaniu udział wzięło 1 002 Polaków oraz co najmniej 1 000 mieszkańców każdego kraju, biorącego udział w tegorocznych finałach Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Respondenci stanowili reprezentatywną grupę społeczeństwa pod względem wieku, płci i dochodów.

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: