Nowy broker internetowy
2005-04-06 00:03
Przeczytaj także: Kreatywna kampania LUKAS Bank
Galposter Online ma nadzieję stać się jednym z głównych graczy na rynku reklamy internetowej. Optymizm szefów firmy opiera się m.in. na danych pokazujących stały i dynamiczny wzrost rynku reklamy internetowej w Polsce oraz na kompleksowej, przemyślanej ofercie i jej wyróżnikach. Z szacunków instytucji badających internet wynika, że jego wartość zwiększy się z 16 milionów złotych w 2000 roku do zawrotnej kwoty 270 milionów w roku 2009.- Usługi postanalizy kampanii reklamowej są u nas częścią standardowej oferty dla klientów, co jest w Polsce nowością. Dzięki temu nasi klienci mogą precyzyjnie ocenić skuteczność danej kampanii, a więc na przykład to, ile osób się z nią zetknęło i czy ich profil demograficzny był zgodny z założeniami. Na naszą korzyść działa także fakt, iż nie posiadamy własnej powierzchni reklamowej w internecie. Dla reklamodawców oznacza to gwarancję obiektywizmu. Dla wydawców - klarowne zasady współpracy – powiedział Michał Dzienisz, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Galposter Online.
Poza usługami brokerskimi Galposter Online zapewnia klientom doradztwo strategiczne przy zakupie mediów, polegające na tworzeniu, na podstawie analizy badań polskiego Internetu, szczegółowego media planu pozwalającego na zoptymalizowany dobór mediów przy kampanii reklamowej.
Dzięki wykorzystaniu metodologii badawczej Gemius Effect oraz autorskiego oprogramowania o nazwie NetPlanner™, Galposter Online - na podstawie zebranych danych intermetrycznych i analizy kosztu dotarcia - ma możliwość badania m.in. bezpośredniego efektu danej kampanii; skuteczności percepcyjnej kampanii oraz profilu społeczno-demograficznego internautów do których dotarła kampania.
Do standardowej usługi planowania i zakupu powierzchni reklamowej firma oferuje klientom dostęp do danych serwera reklamowego.
Galposter Online należy do Galposter Sp. z o.o., istniejącej od ośmiu lat spółki, w skład której wchodzą trzy departamenty: Reklamy Zewnętrznej, Identyfikacji Wizualnej oraz Reklamy Kinowej. Jak mówi Piotr Beaupre, Prezes Zarządu Galposter Sp. z o.o., powołanie do życia nowej spółki było naturalną odpowiedzią na trwałe, pozytywne trendy w polskim Internecie.
-Polska jest obecnie trzecim rynkiem Unii Europejskiej pod względem dynamiki przyrostu liczby nowych internautów. W ciągu ostatnich czterech lat ich liczba podwoiła się i w bieżącym roku osiągnie dziesięć milionów. Dodatkowo wartość polskiego rynku reklamy internetowej w 2004 roku wzrosła o 65% w stosunku do roku 2003 i wyniosła 87 milionów złotych netto – powiedział Piotr Beaupre.
Jak podaje Interactive Advertising Bureau Internet był najszybciej rozwijającym się sektorem rynku reklamowego w Polsce. Stowarzyszenie szacuje, że w bieżącym roku nakłady na reklamę internetową wzrosną o 35-40 proc. w stosunku do roku ubiegłego.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl