eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetiBilling: kontrola kosztów rozmów telefonicznych

iBilling: kontrola kosztów rozmów telefonicznych

2005-04-21 01:06

Warszawska firma Telium uruchomiła platformę umożliwiającą małym i średnim firmom analizę i rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych poprzez Internet.
Jak informuje Jerzy Klimkowski – animator projektu – iBilling to w rzeczywistości internetowy system taryfikacyjny dla firm posiadających centralki abonenckie. Według Klimkowskiego analiza kosztów rozmów telefonicznych wpływa na racjonalizację korzystania z firmowych telefonów, a co za tym idzie na obniżenie rachunków firmowych nawet o 20-40%.

„Nasz system to nie to samo co np. zwykły biling operatora. My podajemy podział kosztów z uwzględnieniem struktury organizacyjnej firmy. Taka szczegółowa kontrola daje do myślenia pracownikom, którzy świadomi wykorzystywania naszego systemu przez szefa po prostu bardziej się pilnują” – informuje Dariusz Warowny – współtwórca systemu.

W ramach systemu użytkownicy otrzymują dostęp do specjalnego panelu www, z poziomu, którego możliwa jest analiza kosztów połączeń w postaci szczegółowych raportów.

Opłata za korzystanie z systemu oparta jest na abonamencie okresowym (miesięcznym lub kwartalnym). Abonament wyliczany jest dla każdego użytkownika indywidualnie a składniki które wpływają na cenę to: liczba linii wewnętrznych, liczba stosowanych planów taryfowych, liczba klientów którym udostępniony jest serwis billingowy, częstość aktualizowania serwisu.

Firma planuje zdobycie ok. 1000 klientów do końca 2005 roku.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

eBay już w Polsce

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: