Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
2012-09-14 09:54
Przeczytaj także: Przetargi reklamowe w Polsce 2011
Najwyższa suma wartości przetargów
Spośród wyników przetargów o najwyższej w sumie wartości pierwsze miejsce również zajmuje województwo mazowieckie z kwotą ponad 184 miliony złotych. Tuż za nim znajduje się śląskie z kwotą ponad 34 miliony złotych, a dalej pomorskie z kwotą ponad 32 miliony złotych. Najniższą wartość miały przetargi w województwie opolskim.
fot. mat. prasowe
Wartość wygranych przetargów
Największe przetargi w I półroczu 2012 roku
Przetarg o największej wartości w przeciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku, wygrała firma SprintAir S.A., opiewa on na kwotę 28 430 910 zł a dotyczy zakupu do celów promocyjnych bloku miejsc w każdym rejsie na trasie Port Lotniczy Zielona Góra/Babimost - Warszawa - Port Lotniczy Zielona Góra/Babimost.
Kolejnymi firmami, które ogłosiły zamówienia publiczne na najwyższe kwoty to: Maxus Sp. z o.o. (26 137 500 zł) oraz J.P. Konsulting Warszawa Sp. z o.o. (9 600 000 zł).
fot. mat. prasowe
Największe przetargi w I półroczu 2012 roku
Kto wygrywał przetargi w branży reklamowej w I półroczu 2012 roku?
Największą liczbę przetargów w I półroczu 2012 roku wygrała firma GM Gadgets Grzegorz Majewski z Olsztyna. Tym razem miejsce pierwsze w podsumowaniu dał jej wynik 30 na łączną kwotę 825 613 zł. 23 przetargi to wynik firmy Inter Media Paweł Kędzierski z Płocka. Trzecie miejsce dzięki 15 wygranym przetargom zajęły Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o. o. w Poznaniu. Dwa pozostałe przedsiębiorstwa z pierwszej piątki wygrały odpowiednio po 14 i 13 przetargów.
fot. mat. prasowe
Przetargi w branży reklamowej w I półroczu 2012 roku
1 2
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)