Przeczytaj także: Przedsiębiorcze kobiety w Polsce
Zeszłoroczny „Raport Ciekawości Redd’s” wykazał, że kobiety najbardziej ciekawi świat mężczyzn i relacje damsko-męskimi. Panie chciały wiedzieć, jak wpływać na zachowania i motywować mężczyzn do działania. Tegoroczne badanie „Raport Ciekawości Redd`s 2012” zaspokaja tę ciekawość, odpowiadając m.in. na pytania dotyczące: tematów męskich rozmów przy piwie, wzorców męskości i kobiecości czy odnajdywania się mężczyzn w stałych związkach.fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Wzór kobiecości
Przeprowadzone przez TNS Polska badanie dowodzi, że dla mężczyzn niekwestionowanym wzorem kobiecości jest Małgorzata Socha
fot. mat. prasowe
Wzór męskości
Pytani o współczesny wzór męskości Panowie najczęściej wskazywali na Marka Kondrata i Artura Żmijewskiego
Kobiety najbardziej ciekawi jak są odbierane przez mężczyzn oraz kogo panowie uważają za swój ideał. „Raport Ciekawości Redd`s 2012” ujawnił konserwatyzm polskich mężczyzn w tej kwestii. Zdaniem respondentów, kobieta idealna nie wyjeżdża sama na wakacje (83% mężczyzn tego nie lubi), nie głosi feministycznych poglądów (83%) nie wychodzi sama na imprezy (78%), nie płaci za siebie w restauracji (66%). Z badania wyłania się także obraz kobiety idealnej. Okazuje się, że dla mężczyzn ważniejszy jest charakter niż wygląd wybranki. Kobieta idealna powinna przede wszystkim chcieć mieć dzieci. Istotna jest także ilość byłych partnerów – mężczyźni zdecydowanie wolą dziewice lub kobiety, które miały jednego partnera seksualnego. Wygląd zewnętrzny odgrywa drugorzędną rolę – ideałem jest jednak niska blondynka z dużymi piersiami.
fot. mat. prasowe
Kobieta idealna – ważność atrybutów
Co ciekawe, rozmiar piersi oraz pewność siebie okazały się najmniej ważnymi czynnikami doboru partnerki

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)