Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2012
2012-10-04 10:58
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel VIII 2012
SPORT
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego SPORT, VIII 2012
W kategorii „Sport” na podium bez zmian. Grupa Onet.pl na miejscu pierwszym, na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska-Orange. Na miejscu trzecim nadal Grupa Gazeta.pl. Grupa TVP (6) i Grupa Murator (7) zamieniły się miejscami. Identyczne przetasowanie nastąpiło pomiędzy witryna meczyki.pl (8 ) i Grupą O2.pl (9). Witryna 90minut.pl awansowała na pozycję 10 z 14. Grupa Eurosport spadła na miejsce 13 z 10. Na miejscu 18 pojawiła się nowość – witryna london2012.com. Tabelę zamyka nienotowana w lipcu witryna weszlo.com.
STYL ŻYCIA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego STYL ŻYCIA, VIII 2012
W kategorii „Styl życia” na podium bez zmian. Na miejscu pierwszym Grupa Onet.pl. Grupa Wirtualna Polska-Orange na miejscu drugim. Na miejscu trzecim Grupa O2.pl. Na miejsce 13 z 18 wskoczyła witryna rossnet.pl. Witryna znanylekarz.pl (16) i Grupa Papilot.pl (17) zamieniły się miejscami. Grupa Styl.fm wskoczyła na pozycję 18 z 20. Witryna tipy spadła na pozycję 19 z 13. Tabelę zamyka nienotowana w lipcu Grupa Money.pl.
TURYSTYKA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego TURYSTYKA, VIII 2012
W kategorii „Turystyka” w sierpniowym zestawieniu na podium zmiany. Pierwsze miejsce witryna rozklad-pkp.pl, miejsce drugie zajęła Grupa Onet.pl – awans z miejsca trzeciego. Miejsce trzecie należy do Grupa Nocowanie – spadek z miejsca drugiego. Grupa Wirtualna Polska-Orange nadal na miejscu czwartym. Grupa Fajnewczasy.pl spadła na miejsce 10 z 7. Na miejscu 14 pojawiła się nienotowana w lipcu witryna lokalo.pl. Grupa Allegro.pl spadła na pozycję 15 z 14. Grupa G+J Polska znalazła się na pozycji 17 z 15. Tabelę zamyka nienotowana w poprzednim zestawieniu witryna rozklady.pl.
WYSZUKIWARKI I KATALOGI
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego WYSZUKIWARKI I KATALOGI, VIII 2012
W kategorii „Wyszukiwarki i katalogi” na miejscu pierwszym Grupa Google z zasięgiem 89,27 proc, na miejscu drugim witryna ask.com z zasięgiem 13,55 proc., a na miejscu trzecim z zasięgiem 13,23 proc. Grupa Pkt.pl. Grupa Onet.pl (7) i witryna peeplo.pl (6) zamieniły się miejscami. Grupa Interia.pl awansowała na miejsce 13 z 15. Grupa Yellow Pages znalazła się na pozycji 16 z 18. Na miejscu 18 uplasowała się nienotowana w lipcu witryna mywebsearch.com. Tabele zamyka witryna all.biz - nowość
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)