Rynek gier internetowych czekają wzrosty
2012-10-12 12:47
![Rynek gier internetowych czekają wzrosty [© JcJg Photography - Fotolia.com] Rynek gier internetowych czekają wzrosty](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rynek-gier/Rynek-gier-internetowych-czekaja-wzrosty-106865-200x133crop.jpg)
Popularność internetowych gier casual gwałtownie wzrasta © JcJg Photography - Fotolia.com
Przeczytaj także: Rośnie wartość rynku gier online
Rozwój rynku internetowego, jest największą siłą napędową wzrostu w tej branży. Jednak rosnące rozpowszechnienie urządzeń przenośnych, takich jak smartfony i tablety jest instrumentalne. Jeśli twórcy gier mieliby uzyskać duży potencjał rynkowy, musieliby wprowadzić profesjonalne modele biznesowe, stale oferować innowacyjne i wysokiej jakości produkty oraz odkryć nowe kanały, poprzez które sprzedawaliby swoje produkty. Są to wnioski z nowej publikacji Roland Berger Strategy Consultants z serii think: act CONTENT "Casual Gaming"."Gry casual są prostymi grami, które pozwalają dostać się dużej liczbie osób do świata gier, będącego środkiem rozrywki", tłumaczy autor badania, Agnieszka Babicz z Roland Berger Strategy Consultants. "Potencjał dotarcia wraz z tymi grami do mobilnych użytkowników w każdej chwili i miejscu, a tym samym generowanie opłacalnego interesu, jest w rezultacie bardzo wysoki".
Wzrost gier casual
W samych tylko Stanach Zjednoczonych jest już 145 milionów tego typu graczy. Również w Europie rynek gier przeżywa ciągły wzrost. Podczas gdy rynek Europy Centralnej, był wart ponad 1,2 miliardów USD już w 2012 roku, planowany jego wzrost do roku 2016 uplasuje się na poziomie 1,9 miliardów USD. Azja również szybko nadrabia zaległości: tutaj eksperci przewidują coroczny wzrost o kolejne 14% w ciągu najbliższych czterech lat, co pozwoli tej branży w Azji na generowanie prawie 30 miliardów USD. "Ten silny wzrost sprowadza się przede wszystkim do dwóch ważnych czynników: zdrowego rozwoju rynku internetowego i szybkiego rozpowszechniania urządzeń przenośnych. Ostatecznie wielu użytkowników korzysta z gier internetowych w celach rozrywkowych", wyjaśnia Agnieszka Babicz.
fot. JcJg Photography - Fotolia.com
Popularność internetowych gier casual gwałtownie wzrasta
Jedna czwarta światowej populacji regularnie uzyskuje dostęp do gier w Internecie
![Rynek gier wideo wzrośnie o jedną trzecią do 2028 roku Rynek gier wideo wzrośnie o jedną trzecią do 2028 roku](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rynek-gier/Rynek-gier-wideo-wzrosnie-o-jedna-trzecia-do-2028-roku-262385-150x100crop.png)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)