Najczęściej cytowane media IX 2012
2012-10-26 13:21
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VIII 2012
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu
Media regionalne
We wrześniu po raz kolejny najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się m.in. w publikacjach dotyczących otwarcia Panteonów Narodowych w Krakowie i Warszawie. Kolejne miejsca zajęły Radio Gdańsk, Polska Głos Wielkopolski i Polska Dziennik Łódzki.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
We wrześniu po raz kolejny najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się m.in. w publikacjach dotyczących otwarcia Panteonów Narodowych w Krakowie i Warszawie
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Najczęściej cytowanym medium września była Gazeta Wyborcza.
Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 5 763 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 30 września 2012 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC).
![Monitoring mediów: cytowania I 2019 [© BillionPhotos.com - Fotolia.com] Monitoring mediów: cytowania I 2019](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/media/Monitoring-mediow-cytowania-I-2019-215494-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)