eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaNajpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012

Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012

2012-11-09 10:28

Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012

Sklep © flashpics - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (6)

Lidl, Tesco i Biedronka to najpopularniejsze markety - wynika z październikowego badania popularności sieci handlowych wśród internautów, które przeprowadza Instytut Monitorowania Mediów. Przypomnijmy, że we wrześniu zwycięzcami były IKEA i Empik. Co leży u podłoża sukcesu sieci spożywczych? Które elementy oferty były dla konsumentów najatrakcyjniejsze?

Przeczytaj także: Najpopularniejsze sklepy wg internautów

Co najbardziej interesujące w ofercie sklepów?

Pascal Brodnicki oraz Karol Okrasa, powiększenie oferty win o produkty z wyższej półki, kolejne sklepy, ale przede wszystkim ciepłe pieczywo – to przyczyny medialnego sukcesu Lidla w październiku.

Nas kolejnych miejscach znalazły się Tesco i Biedronka, a następnie IKEA i Empik. W pierwszej piętnastce znalazło się aż 8 sklepów specjalistycznych. W dyskusjach na temat Lidla produkty spożywcze są wymieniane niemal tak często, jak jego oferta przemysłowa. Z kolei sieci takie jak MediaMarkt czy Saturn często pojawiają się kontekście sprzedaży biletów na koncerty i inne wydarzenia kulturalne.

fot. mat. prasowe

Najpopularniejsze sklepy w sieci

Lidl, Tesco i Biedronka to najpopularniejsze markety – wynika z październikowego badania popularności sieci handlowych wśród internautów.


Lidl atrakcyjny dzięki ciepłym bułeczkom w weekend i ofercie przemysłowej

Świeże pieczywo, a zwłaszcza jego dostępność w weekendy, to jedna z najczęściej wspominanych zalet sklepu. Sporym zainteresowaniem cieszyła się też nieco zaskakująca dla klientów Lidla informacja, że sieć wprowadzić zamierza wina znacznie droższe niż te, które zwykle są tam dostępne – wielu internautów wątpiło jednak w to, czy za wyższa ceną przyjdzie lepsza jakość. Na forach internetowych nieustannym zainteresowaniem cieszą się za to okresowo pojawiające się w Lidlu produkty przemysłowe – głównie ubranek dla dzieci, dziecięcych butów – zwłaszcza na zimę, ale też bielizny dla dorosłych czy sprzętu do majsterkowania.

fot. mat. prasowe

Najpopularniejsze w sieci sklepy spożywczo-przemysłowe

Pascal Brodnicki oraz Karol Okrasa, powiększenie oferty win o produkty z wyższej półki, kolejne sklepy, ale przede wszystkim ciepłe pieczywo – to przyczyny medialnego sukcesu Lidla w październiku.


Tesco i zakupy przez internet

O Tesco i Biedronce pisano często w kontekście ich wejścia na rynek e-delikatesów. Opinie internautów na temat zakupów w Tesco z dowozem są w większości pozytywne. Jak zwracają uwagę forowicze, zakup przez Internet pozwala uniknąć pokusy zakupów impulsowych.

fot. flashpics - Fotolia.com

Sklep

Najpopularniejszym marketem w październiku 2012 został Lidl. Lidl jest atrakcyjny dzięki ciepłym bułeczkom w weekend i ofercie przemysłowej.


Dwa tysiące sklepów Biedronki

Popularnym tematem dyskusji było otwarcie 2000. sklepu Biedronki. Zdjęcia tłumów oczekujących na otwarcie obiegły wszystkie media, wzbudzając skrajne opinie.

 

1 2

następna

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: