Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012
2012-11-09 10:28
Przeczytaj także: Najpopularniejsze sklepy wg internautów
Lokalne sieci: MarcPol prowadzi dzięki sponsoringowi i zbiórce żywności
MarcPol odebrał pierwsze miejsce w zestawieniu sieci lokalnych olsztyńskiemu RASTowi. Tak jak we wrześniu RAST był często wspominany w kontekście problemów firmy, tak za październikowy internetowy sukces MarcPolu w znacznym stopniu odpowiadają kolarze, sponsorowani przez tę sieć. Innym powodem częstego wspominania MarcPolu jest zaangażowanie tej formy w zbiórkę żywności „Podziel się posiłkiem”. Medialna popularność RASTu to już w pewnym sensie pożegnanie – w miejscu sklepu pojawił się nowy market, Piotr i Paweł. Zamknięcie filii sklepu na terenie kampusu uniwersyteckiego wywołało niezadowolenie studentów, którzy wrócili do miasta po wakacjach. Na trzecim miejscu najczęściej wspominanych w internecie lokalnych sklepów znalazła się sieć Lewiatan.
fot. mat. prasowe
Lokalne sieci spożywczo-przemysłowe
MarcPol odebrał pierwsze miejsce w zestawieniu sieci lokalnych olsztyńskiemu RASTowi.
Sklepy specjalistyczne – witamy Pepco
IKEA znowu zdominowała zestawienie marketów specjalistycznych, zaraz po niej uplasował się Empik. Trzecie miejsce należy do MediaMarkt. Poza IKEA w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych sklepów specjalistycznych znalazły się też inne sieci budowlane i z wyposażeniem wnętrz – Pepco, Castorama, Leroy Merlin i Praktiker. Uwagę zwraca wysoka lokata Pepco – sklep z domowymi i odzieżowymi drobiazgami w niskich cenach cieszy się wyraźną sympatią internautów.
fot. mat. prasowe
Wyposażenie wnętrz i kultura - ranking sklepów specjalistycznych
IKEA znowu zdominowała zestawienie marketów specjalistycznych, zaraz po niej uplasował się Empik. Trzecie miejsce należy do MediaMarkt.
Cash&carry – instrukcja obsługi
Poza najczęstszym pytaniem internautów, czyli „jak dostać się tam bez karty?”, pojawiają się też dyskusje wokół błędnie interpretowanego regulaminu Makro – na forach żyją niemal legendy na temat ograniczeń wzrostowych klientów tego sklepu, w podziale na płeć. Makro zajęło, mimo dyskusji o wymaganym wzroście klientów, ostatnie miejsce w zestawieniu. Pierwsza pozycja należy do Eurocash.
fot. mat. prasowe
Cash&carry
Makro zajęło, mimo dyskusji o wymaganym wzroście klientów, ostatnie miejsce w zestawieniu. Pierwsza pozycja należy do Eurocash.
Informacje o raporcie:
Analizę wykonano na podstawie ponad 42 635 materiałów internetowych dostarczonych przez Instytut Monitorowania Mediów, w których pojawiły się nazwy sieci handlowych. Raport obejmuje materiały od 1 do 31 października 2012 r.
![Sieci handlowe w mediach III kw. 2015 [© gpointstudio - Fotolia.com] Sieci handlowe w mediach III kw. 2015](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/najpopularniejsze-sklepy/Sieci-handlowe-w-mediach-III-kw-2015-165658-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)