Najczęściej cytowane media X 2012
2012-11-21 10:48
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media IX 2012
Radio
Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia RMF FM, głównie w kontekście katastrofy smoleńskiej – zdjęć ofiar, które pojawiły się w internecie oraz kolejnych ekshumacji. Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET – również zaangażowana w tematy polityczne. Na trzecim miejscu najczęściej cytowanych radiostacji uplasowało się TOK FM.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
Portale internetowe
Najczęściej cytowanym w październiku portalem internetowym były sportowefakty.pl, za nimi zaś uplasowały się tvn24.pl i onet.pl.
Od sportowych faktów.pl inne media zapożyczały wiadomości na temat wielu dyscyplin sportowych: od piłki nożnej, przez żużel, po tenis.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Media regionalne
W październiku po raz kolejny najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w materiałach prasowych, radiowych i telewizyjnych dotyczących powrotu zielonych listków na auta początkujących kierowców. Kolejne miejsca zajęły Dziennik Bałtycki i Radio Szczecin.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 5 713 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 października 2012 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC).
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)