Grupy tematyczne w Gadu-Gadu
2005-05-12 01:11
Przeczytaj także: Usługa VoIP w Gadu-Gadu
- Generację GG można porównać do miejsca, w którym spotykają się internauci, zostawiają informację o sobie, własnych zainteresowaniach oraz potrzebach, zapraszając w ten sposób innych do rozmowy, już za pomocą komunikatora – mówi Krzysztof Szalwa, szef Gadu-Gadu.Generacja Gadu-Gadu podzielona jest na kategorie – Hobby, Kibic, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Podział tematyczny ułatwia znalezienie osób o podobnych zainteresowaniach, tych popularnych (np. nauka języków obcych) i tych rzadziej spotykanych (np. skoki na bungee). Tematyka grup będzie stale rozwijana, a o ich ilości decydować będą sami użytkownicy. Każdy może w prosty i szybki sposób stworzyć własną grupę i zapraszać do dyskusji.
Jednym z wielu udogodnień serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki temu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać. Bez względu na porę dnia i nocy możliwe jest nawiązanie rozmowy z osobą, która interesuje się tym samym, co my.
- Utworzenie serwisu to naturalna konsekwencja rozwoju komunikatora GG, który w tym roku obchodzi 5. rocznicę swojego powstania. Przez ten okres czasu GG zgromadziło już blisko 5-milionową grupę użytkowników – to oni tworzą Generację GG. Oddajemy do ich dyspozycji miejsce, w którym mogą się wzajemnie poznawać, dzielić wrażeniami a także pomagać – dodaje Piotr Pokrzywa, V-ce Prezes Zarządu spółki SMS-Express.com, operatora GG.
![GG zadebiutowało z wersją anglojęzyczną GG zadebiutowało z wersją anglojęzyczną](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/gadu-gadu/GG-zadebiutowalo-z-wersja-anglojezyczna-231906-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl