Symulator sprzedaży w Oriflame
2005-05-14 00:01
Agencja Engine uruchomiła w kwietniu interaktywny Symulator Sprzedaży - specjalną aplikację dedykowaną konsultantom Oriflame, wspomagającą zarządzanie wielopoziomowymi strukturami sprzedaży. Symulator pozwala dokonywać symulacji wielkości sprzedaży, obliczać wysokość przychodów i premii w miarę rozwoju własnej struktury sprzedaży i obrotów podległych mu konsultantów Oriflame.
Przeczytaj także: Sprzedaż bezpośrednia okiem sprzedawcy
Symulator wykonany został w technologii Flash. Dodatkowym ułatwieniem jest rozbudowany system pomocy kontekstowej oraz instruktażowe Live Demo objaśniające krok po kroku sposób pracy z Symulatorem, zasady budowania struktur sprzedaży oraz obliczania wyników.„Interaktywny Symulator Sprzedaży pozwoli nam usprawnić szkolenia dla kilkudziesięciu tysięcy nowych konsultantów, którzy rozpoczynają z nami współpracę każdego roku.” – mówi Maria Zakrzewska, Dyrektor Marketingu Oriflame Poland.
Aplikacja jest kolejnym projektem zrealizowanych przez Engine w technologii Rich Internet Applications. Pozwala ona tworzyć rozbudowane, bazodanowe aplikacje internetowe wykorzystujące przyjazny interfejs graficzny użytkownika. Do zarządzania aplikacjami w technologii Rich Internet Applications przystosowana została autorska platforma CMS WiseNet+.
Przeczytaj także:
Sprzedaż bezpośrednia: Avon najbardziej rozpoznawalny
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl