Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2012
2012-12-11 10:58
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2012 © storm - Fotolia.com
Przeczytaj także: Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
1. LIGA: Mega-sklepyDo grona „Mega-sklepów” zaliczono sklepy o silnej pozycji rynkowej, rozpoznawalnej marce oraz posiadających minimum 8 000 opinii, charakteryzujące się dużym zasięgiem działania, olbrzymią ilością obsługiwanych Klientów, często dysponującymi własnymi magazynami a także siecią punktów odbioru osobistego.
Rynek Mega sklepów jest już od jakiegoś czasu stabilny i bardzo trudno jest nowej marce znaleźć się wśród tych największych. Wszystkie sklepy z poniższego rankingu konkurują ze sobą w strategicznych kategoriach: komputery, fotografia, RTV i AGD .
fot. mat. prasowe
MEGA SKLEPY
2. LIGA: Sklepy średniej wielkości
Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 2 000 opinii, charakteryzujące się średnim/dużym zasięgiem działania, sporą ilością obsługiwanych Klientów.
Nie ukrywamy również, że na kwalifikacje sklepu wpływa jego poziom świadomości zbierania od swoich Klientów opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie niższej ilości obsługiwanych Klientów, ale aktywnie wykorzystujących posprzedażowe ankiety do Klientów lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż pozornie większe sklepy.
fot. mat. prasowe
Sklepy średniej wielkości: komputery
fot. mat. prasowe
Sklepy średniej wielkości: fotografia
fot. mat. prasowe
Sklepy średniej wielkości: RTV i AGD
3. LIGA: Młode wilki
Do grona Młodych wilków na Opineo zaliczono sklepy posiadające minimum 300 opinii, charakteryzujące się średnim zasięgiem działania, upatrujących swoją zaletę w specjalizacji obsługi Klientów w wyznaczonych niszach rynkowych.
fot. mat. prasowe
Młode Wilki: komputery
fot. mat. prasowe
Młode Wilki: fotografia
fot. mat. prasowe
Młode Wilki: RTV i AGD
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)