Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
2012-12-14 12:45
Przeczytaj także: Slogan reklamowy a tożsamość marki
Slogany reklamowe muszą uwodzić klientów
Slogany reklamowe powinny być perswazyjnym komunikatem prezentującym kreatywnie zalety oferty. Slogany reklamowe, gdy są oryginalne stają się jednym z elementów kreowania wizerunku marki. Reklamy mają często bardzo prostą i zwięzłą formę. Dlatego dobre slogany reklamowe już w trakcie pierwszych sekund prezentacji muszą budzić zainteresowanie odbiorcy. Kolejną cechą dobrego sloganu jest kontekst konkurencji. Niebagatelne znaczenie mają plany dotyczące przyszłości i rozwoju marki. Slogany reklamowe nie mogą marek zawężać.
Pomimo tych ograniczeń, slogany reklamowe są najłatwiejszą i najbardziej efektywną formułą prezentacji pozycjonowania marki. Slogany reklamowe są stosowane, aby odwzorować zmianę pozycjonowania marki, wprowadzić nową lub rozszerzyć pozycjonowanie istniejącej oferty oraz lansować nowe elementy naszej przewagi konkurencyjnej. Dla marek, które planują rozszerzanie, slogany reklamowe mogą być formą komunikowania nowych kierunków rozwoju marki, dotarcia do nowych grup klientów i wsparcia rozszerzenia na nowe rynki. Przygotowują przyszłą sprzedaż marki.
![Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe [© Minerva Studio - Fotolia.com] Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama/Komunikacja-werbalna-nazwy-slogany-i-hasla-reklamowe-iG7AEZ.jpg)
1 2
oprac. : Maria Orkwiszewska / CODES
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)