Najczęściej cytowane media XI 2012
2012-12-27 12:09
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media X 2012
Radio
Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia RMF FM, głównie w związku z doniesieniami z polskiej sceny politycznej. Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET – tu dominującym tematem było funkcjonowanie rynku mediów oraz sport. Na trzecim miejscu najczęściej cytowanych radiostacji uplasowało się TOK FM.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia RMF FM, głównie w związku z doniesieniami z polskiej sceny politycznej.
Portale internetowe
Najczęściej cytowanym w listopadzie portalem internetowym był onet.pl, za nimi sklasyfikowano gazeta.pl i sportowefakty.pl. Doniesienia Onetu były interesujące dla innych mediów głównie w kontekście wydarzeń sportowych.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Najczęściej cytowanym w listopadzie portalem internetowym był onet.pl, za nimi sklasyfikowano gazeta.pl i sportowefakty.pl.
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.
Media regionalne
W listopadzie, już poniekąd tradycyjnie, najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście informacji lokalnych. Kolejne miejsca zajęły Polska Gazeta Wrocławska i Radio Szczecin.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
W listopadzie, już poniekąd tradycyjnie, najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście informacji lokalnych.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Media najczęściej cytowały Gazetę Wyborczą. Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita, na trzecim Dziennik Gazeta Prawna.
Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 4 503 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 30 listopada 2012 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC).
![Monitoring mediów: cytowania I 2019 [© BillionPhotos.com - Fotolia.com] Monitoring mediów: cytowania I 2019](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/media/Monitoring-mediow-cytowania-I-2019-215494-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)