Polskie media a WOŚP
2013-01-15 13:46
Prasa © Radosław Brzozo - Fotolia.com
Przeczytaj także: Polskie media a mocne alkohole
Ponad 950 razy w prasie i około 11,4 tys. razy w internecie – tyle razy napisano o 21. Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy między 1 a 14 stycznia 2013 roku. Finał miał miejsce w niedzielę 13 stycznia, więc czas na setki publikacji relacjonujących i podsumowujących zdarzenie jeszcze przyjdzie.fot. mat. prasowe
Finał WOŚP prasowym okiem
Dla porównania, w styczniu zeszłego roku o Finale WOŚP napisano w internecie ponad 17,5 tys. razy i 1,7 tys. w prasie.
WOŚP 2010-2012: czasem spadek, czasem wzrost
W latach 2010 – 2012 Orkiestra odnotowała niewielki spadek liczby publikacji w prasie, za to wzrost w Internecie. Najmniej publikacji prasowych było w roku 2012 – 5,3 tys. Najwięcej w 2010 - 6,4 tys. Najwyższy wynik dla internetu – z roku 2012 – wyniósł prawie 50, 5 tys. materiałów. To ponad 8 tys. publikacji więcej niż w 2010 roku.
fot. mat. prasowe
Zainteresowanie WOŚP
WOŚP w Internecie – orkiestra rządzi w zimie
Nie jest zaskoczeniem, że punktem kulminacyjnym internetowych publikacji i dyskusji o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy jest co roku styczeń. Jedynym odstępstwem od normy był lipiec 2010, gdy WOŚP zagrał wyjątkowo latem dla powodzian, a Jurek Owsiak rozpoczął dyskusję w mediach listem do prezesa TVP na temat misji telewizji publicznej.
fot. mat. prasowe
WOŚP w internecie
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)