Polskie media a WOŚP
2013-01-15 13:46
Przeczytaj także: Polskie media a mocne alkohole
Tyle warta jest orkiestra w prasie
Ekwiwalent reklamowy jest to wskaźnik wyrażony w złotówkach – obrazuje kwotę, jaką należałoby wydać na reklamę o tej samej powierzchni (w cm2) co artykuł poświęcony danemu zagadnieniu, w określonym typie prasy (koszt reklamy różni się w zależności od tytułu prasowego i jest wyliczany na podstawie cenników reklamowych poszczególnych gazet). Z analizy publikacji prasowych na temat WOŚP wynika, że już w 2010 roku artykułu na temat Orkiestry warte były więcej niż 50 mln zł, i wartość ta z roku na rok rośnie. Łącznie trzy ostatnie lata przyniosły Orkiestrze ekspozycję o wartości niemal 160 mln zł.
fot. mat. prasowe
Wartość orkiestry w prasie
Orkiestra i jej dyrygent oraz inne atrakcje
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy generuje większe zainteresowanie mediów niż jej medialna twarz – Jurek Owsiak, oraz Przystanek Woodstock razem wzięte.
fot. mat. prasowe
Orkiestra i jej dyrygent oraz inne atrakcje
Podobnie wyglądają proporcje publikacji na temat badanych zagadnień w internecie.
fot. mat. prasowe
O badaniu
Analizę ilościową wykonano na podstawie ponad 274 675 publikacji z prasy oraz internetu wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiły się informacje na temat Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pod uwagę brane były publikacje, które ukazały się między 1 stycznia 2010 a 14 stycznia 2013 roku.
1 2
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)