Najczęściej cytowane media XII 2012
2013-01-25 13:50
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media XI 2012
Portale internetowe
Najczęściej cytowanym w listopadzie portalem internetowym była gazeta.pl, za nią zaś uplasowały się onet.pl i sportowefakty.pl. Gazeta.pl była źródłem powołań dla innych mediów głównie w związku z publikacją artykułów na temat agenta Tomka.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Najczęściej cytowanym w listopadzie portalem internetowym była gazeta.pl, za nią zaś uplasowały się onet.pl i sportowefakty.pl.
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.
Media regionalne
W grudniu po raz kolejny najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście funkcjonowania służby zdrowia. Kolejne miejsca zajęły Polska Gazeta Wrocławska i Radio Kraków.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
W grudniu po raz kolejny najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście funkcjonowania służby zdrowia.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Na szczycie zestawienia najczęściej cytowanych mediów pojawiła się Rzeczpospolita, a tuż za nią Gazeta Wyborcza - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 4 238 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 grudnia 2012 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w pasie, radio bądź w telewizji.
![Monitoring mediów: cytowania I 2019 [© BillionPhotos.com - Fotolia.com] Monitoring mediów: cytowania I 2019](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/media/Monitoring-mediow-cytowania-I-2019-215494-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)