Spam w I 2013 r.
2013-02-26 14:03
Przeczytaj także: Spam 2012
Spam na świecznikuŚwięta
Wraz ze zbliżającymi się walentynkami angielskojęzyczne programy partnerskie zaczęły rozprzestrzeniać tradycyjne oferty kwiatów.
fot. mat. prasowe
Szkodliwa wiadomość
Angielskojęzyczne programy partnerskie zaczęły rozprzestrzeniać tradycyjne oferty kwiatów
W styczniu spersonalizowane upominki, które niedawno stanowiły sporą część wysyłek spamowych, były związane z tematem walentynek.
fot. mat. prasowe
Fałszywe wiadomości e-mail
W styczniu spersonalizowane upominki stanowiły sporą część wysyłek spamowych i były związane z tematem walentynek.
Hasło walentynki znalazło się również w polu „Temat” masowych wysyłek oferujących kredyt, środki na odchudzanie oraz podróbki markowych towarów.
fot. mat. prasowe
Wiadomość spamowa
Hasło walentynki znalazło się również w polu „Temat” masowych wysyłek oferujących kredyt, środki na odchudzanie oraz podróbki markowych towarów
Spam z Chin
Chiny od dawna stanowią czołowe źródło spamu. Niechciane wiadomości z tego państwa oferujące współpracę biznesową rozprzestrzeniły się po całym internecie. Chińskie firmy sprzedają zabawki, latarki oraz sprzęt komputerowy lub oferują usługi transportowe. Tego rodzaju e-maile zawierają zwykle ciepłe powitanie, jednak nie zwracają się do odbiorcy po imieniu.
W analizowanym miesiącu na adres Kaspersky Lab przyszedł e-mail z Chin oferujący sprzęt komputerowy. Nadawca zamieścił odsyłacz do oficjalnej strony internetowej firmy (a konkretnie do naszego produktu antywirusowego dla Androida). Wiadomość zawierała również wszystkie kontakty nadawcy.
fot. mat. prasowe
Fałszywa wiadomość spamowa
E-mail z Chin oferujący sprzęt komputerowy
E-mail ten wygląda na dobrze zaprojektowany szablon, w którym nadawca zmienia adresata oraz odsyłacz do oficjalnej strony odbiorcy.
![Spam V 2014 [© adimas - Fotolia.com] Spam V 2014](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Kaspersky-Lab/Spam-V-2014-140971-150x100crop.jpg)
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)