Polskie kobiety a pielęgnacja urody wiosną
2013-03-21 10:40
Piękna na wiosnę © Fotowerk - Fotolia.com
Przeczytaj także: Polki i kosmetyki
Być jak Jennifer AnistonDla 58% kobiet idealna kobieta powinna być szczupła, średniego wzrostu i mieć średni biust. Spośród znanych kobiet, Polki wskazały Jennifer Aniston jako kobietę, której figura jest najbardziej zbliżona do ideału kobiecości. Na drugim miejscu pojawiła się Jennifer Lopez o nieco pełniejszych kształtach i szerokich biodrach. Trzecie miejsce przypadło Mariah Carey, a najdalej ideału kobiecości okazały się drobna Audrey Tautou i Anja Rubik. Wyniki badania Piękna na wiosnę pokazują, że Polki nie dążą do figury bardzo szczupłej modelki, ale cenią smukłe lub pełniejsze kształty. Oczy za swój atut uważa aż 41% kobiet, natomiast waga jest najmniej lubiana przez największy odsetek pań (30%).
fot. mat. prasowe
Która figura wydaje Ci się najbardziej zbliżona do ideału kobiecości?
fot. mat. prasowe
Co w Twoim ciele podoba Ci się najbardziej?
fot. mat. prasowe
Co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie zewnętrznym?
Koleżanka z portalu mówiła…
Przed wiosną kobiety zasypywane są reklamami i promocjami produktów lub zabiegów upiększających. Spośród wielu ofert muszą wybrać te, które będą dla nich najlepsze. Komu zaufają przy wyborze kosmetyku, odpowiedniej diety, suplementu czy zabiegu kosmetycznego? Badanie Piękna na wiosnę pokazuje, że Polki największym zaufaniem darzą opinie innych użytkowniczek z portali i forów internetowych (26,3%). Na drugim miejscu pojawiły się opinie znajomej lub przyjaciółki (25,6%), a na trzecim specjalisty np. kosmetyczki czy dietetyka (25%). Najmniejszym zaufaniem cieszą się opinie osób występujących w telewizji.
fot. mat. prasowe
Gdzie kobiety szukają informacji o produktach czy usługach upiększających?
Polki coraz większym zaufaniem darzą media opiniotwórcze online m.in.: media społecznościowe, portale opiniotwórcze i fora tematyczne. Porównując wyniki badania Piękna na wiosnę z badaniem Czego pragną kobiety? przeprowadzonym przez Prekursorki.pl w czerwcu 2012 r. zaufanie do portali i forów internetowych wśród kobiet wzrosło – mówi Ada Kozłowska, Project Manager Prekursorki.pl.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)