Polskie kobiety a pielęgnacja urody wiosną
2013-03-21 10:40
Przeczytaj także: Polki i kosmetyki
Zdrowe piękno
Głównym wiosennym celem kobiet jest zadbanie o figurę, a następnie redukcja wagi i wzmocnienie kondycji fizycznej. Polki są coraz bardziej świadome tego, że piękny wygląd można osiągnąć dzięki diecie połączonej z aktywnością fizyczną. Do najczęściej wybieranych zabiegów upiększających należą zabiegi domowe takie jak peeling czy maseczki oraz aktywność fizyczna w siłowni, klubach fitness lub na basenie. Jedynie 3% kobiet zamierza skorzystać z zabiegów SPA. Spośród produktów i zabiegów upiększających Polki najwięcej - średnio 84,30 zł - wydadzą tej wiosny na kosmetyki pielęgnacyjne. Niewielki procent kobiet skorzysta z profesjonalnych zabiegów kosmetycznych czy pobytów w ośrodkach SPA. Wyjątkiem są usługi fryzjerskie, którym Polki chętnie poddadzą się na wiosnę.
fot. mat. prasowe
Jakie cele chciałabyś osiągnąć na wiosnę?
Większość (55%) za swój wiosenny cel uważa dbanie o figurę. 52% chce schudnąć, a 47% wzmocnić kondycję fizyczną. Aż cztery z pięciu najczęściej wymienianych celów jest związanych ze zdrowiem.
fot. mat. prasowe
Z jakich metod upiększających skorzystasz na wiosnę?
60% kobiet na wiosnę skorzysta z zabiegów domowych takich jak peelingi czy maseczki. 53% respondentek pójdzie na siłownię lub basen, a 48% pójdzie do fryzjera.
Świat kosmetyków
Polki są praktyczne - wybierają produkty i zabiegi, które są dopasowane do ich typu i wieku cery. Przy wyborze kremów i balsamów aż 82% kobiet za najważniejsze uważa informacje o typie cery, do jakiej są przeznaczone. Ważne są też informacje o wieku skóry (np. 30+) i o działaniu kosmetyków pielęgnacyjnych. Zdecydowanie mniejsze znaczenie mają dla nich informacje o nagrodach przyznanych np. przez czasopisma czy „nr 1 na rynku”. Do najmniej wiarygodnych informacji na opakowaniach kosmetyków, kobiety zaliczyły „działanie 24h” oraz informację o tym, że kosmetyk ma więcej niż 3 funkcje i zalety.
Informacje o badaniu
Badanie Piękna na wiosnę zostało przeprowadzone przez serwis www.Prekursorki.pl w marcu 2013r. na próbie 2000 kobiet korzystających z Internetu, z wykorzystaniem ankiety on-line. Próba badawcza została dobrana wg następujących kryteriów: Wiek: 17-50, Lokalizacja: cała Polska. Metoda badawcza: ankieta online.
![Polki mówią, czym jest piękno [© djile - Fotolia.com] Polki mówią, czym jest piękno](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/piekno/Polki-mowia-czym-jest-piekno-178524-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)